niedziela, 20 grudnia 2009

Nagrody i cukierasy :-))

Gwiazdka przyszła do mnie tydzień wcześniej :-))) Kilka dni temu pokazywałam ostatnie kartki świąteczne - i jedna z nich wygrała w konkursie sklepu Scrappasja! Radochy mam co niemiara, zwłaszcza, że kompletnie nie mam szczęścia w konkursach z losowaniem - pozostają mi więc konkursy z wyborem zwycięzcy, wszystko muszę własną krwawicą osiągać {rotfl}

Oto zwycięska kartka:










Wam też się może poszczęścić, bo w kilku miejscach cukierasy do zgarnięcia :-))

Z okazji rocznicy powstania ILS (ależ ten czas zleciał!) do wygrania aparat!!




u Miako w CraftShopie do wygrania zniżka 21% na zakupy:



A całkiem wyjątkowe candy zorganizowała Makówka, z okazji drugiej rocznicy blogowania :-)

7 komentarzy:

Ludkasz pisze...

Piękną kartkę zrobiłaś, gratuluję wygranej:)

Ela pisze...

Piękna kartka!!!
Jakie materiały wykorzystałaś?

rudlis pisze...

Wcale się nie dziwię, że kartka wygrała w konkursie - przecież jest śliczna :)

asica.p pisze...

sliczna jak marzenie:)

Wypisana pisze...

Kartka świetna, nagroda dobrze przyznana :)

Anitasienudzi2 pisze...

kurcze ! ale wypasiona-toz to kartkowe dzieło sztuki! wygrana była przesądzona :P

Hogata pisze...

Grtuluję pierwszego miejsca, wygrana zasłużona!
Ja zajęłam III i też sie ogromnie cieszę :D