poniedziałek, 22 listopada 2010

Światełko (w tunelu) / Light (At The End of the Tunnel)

Tematem fotoGry prowadzonej przez Florę w Piaskownicy jest światło, wszelkiego rodzaju. Łączy się to z aktualnym stanem rzeczy w moim domu - albowiem dostrzegamy światełko w tunelu, remont się kończy! :-) Stąd też "bohater" mojej interpretacji tematu zabawy - mój nowy, czarny żyrandol:
Flora's edition of fotoGra at Piaskownica deals with "Light" this time, in any way you like. The theme relates to our home situation - we now beginning to see light at the end of the tunnel, the overhaul is coming to an end! :-) Thus the object of my interpretation for the challenge - my new, black chandelier:


Dzięki adaptacji strychu nasze lokum się powiększyło, chłopcy przeprowadzili się do naszej sypialni, a ja odziedziczyłam po nich pokoik. Moje królestwo, całe 7,5 m2, bez mebli, ale dla mnie już piękne, wygląda teraz tak:
As we have adapted the attic, the boys got our old bedroom and I inherited their small playroom. My kindom, a whole 7,5 m2, without furniture, but already beautiful to me, now looks like this:


I już się nie mogę doczekać, kiedy poukładam mój dobytek na półkach i będę mogła znów wrócić do scrapowania :-)
I can't wait to get my stuff arranged tidily on shelves and get back to scrapping :-)

9 komentarzy:

Ludkasz pisze...

och, jak masz dobrze, masz swoje królestwo:)

coco.nut pisze...

ja też się nie mogę doczekać kiedy wrócisz do skrapowania :) a pokoik już jest piękny, mmmm...

Niebiesko_Oka pisze...

Cudny żyrandol!
A scrap kąta zazdraszczam!
:)

Asia pisze...

Piękny żyrandol, kącik do pozazdroszczenia. W nowym miejscu na pewno znajdziesz mnóstwo inspiracji i natchnienia :) Pozdrawiam i udanej zabawy przy urządzaniu ;)

Tusia Lech pisze...

Och och och! Ależ masz fantastyczne miejsce! I jaki widok z okna. No i ten żyrandol - wow!!!! WOW!!!! Bosko :)

Anna Zaprzelska pisze...

Oooo jak ja Ci zazdroszczę!

RosaliaArt pisze...

zakochałam się w żyrandolu!!!

kartkomania.com pisze...

oooo gratulacje Maju - jak ja bym chciała taki kącik :)

chwilka13 pisze...

ale Ci zazdraszczam tych własnych metrów kwadratowych!