środa, 1 grudnia 2010

Radość, miłość, szczęście / Joy, Love, Happiness

Po zrobieniu albumu ślubnego dla tej pary zostało mi kilka zdjęć - jedno z nich wykorzystałam do zrobienia LOsa na najnowsze wyzwanie Lemonade.
Jak widać, mocno inspirowałam się świetnymi pracami mojej równie pięknej, co utalentowanej koleżanki z zespołu Lemonade, Finnabair. 
After having made a wedding album for this couple I was left with a few photos. I used one of them to create a LO for Lemonade's newest challenge.
As you can see, I was strongly inspired by my, as beautiful as talented, Lemonade DT friend Finnabair.


Cóż, po zepsuciu 3 kartonów i setkach prób psiknięcia choćby w pobliżu tam, gdzie chciałam, mam jeszcze więcej podziwu dla umiejętności Finn! 
Well, having spoiled 3 cardstock bases and after hundreds of trials to spray at least in the vicinity of the spot I intended, I can only feel more awed at Finn's skill!

 
 
 


A mówiąc o radości i szczęściu - mój pokoik powolutku (za wolno!) nabiera kształtu. Obecnie prezentuje się tak:
Speaking of joy and happiness - my scraproom is slowly (too slowly!) beginning to take shape. Now it looks like this:


I teraz zastanawiam się: biały czy czarny blat??
Now I'm wondering: a black or a white desk?

21 komentarzy:

Arte Banale pisze...

Scrap świetny, ale pokoik to już cudo!!!Klimacik na maxa. W kwestii blatu - ja bym dała biały.

Tanya_snegnaya pisze...

Стильно и со вкусом!

GosiaK pisze...

A ja dałabym czarny blacik :) Mniej widoczne będą wszelkie niezmywalne cuda które przypadkowo się na blat wyleją albo wypsikają :P

A praca zaiste bardzo Finnowa :) Ale śliczna jest ;)

asica.p pisze...

praca bardzo ladna:)ja sie psikaczy boje na razie ,chlapie za to coraz swobodniej
podobalby mi sie bardziej bialy blat ale praktyczniej chyba czarny:)pokoik masz cudwony

Vente pisze...

A może alternatywny blat z Ikei: czarne szkło z białym, kwiatowym wzorem
VIKA GLASHOLM
Kartka prześliczna - będę musiała się zgłosić z prośbą o wykonanie albumiku z fotkami mojego syna, bo jestem fanką Pani talentu a wszystkie kartki, które dotąd kupiłam dalej mnie i obdarowanych urzekają

Jolinek pisze...

piękny pokój, oj piękny!!!

Jaszmurka pisze...

Białyyyyyyyyyyyyyyy
tylko biały :D

Cudnie masz! a jak skończysz to w ogóle wypas będzie! :*

Kasiula pisze...

Czarny zdecydowanie. Mam (a w zasadzie miałam) białą szufladę, w której przechowuję tusze, stemple i inne akcesoria, a teraz ona jest zupełnie kolorowa. Nie chcę wiedzieć co by było gdybym miała biały blat ;)

Anonimowy pisze...

Oli biały z przyciętym szkłem na wierchu

Ela pisze...

Bialy !

chwilka13 pisze...

piękny ten scrap - taki romantyczny :)
a pokoik - mrrr, cudnie mieć taki kącik...

Guriana pisze...

przepiękny scrap!!!
cudne królestwo będziesz miała...ja bym blat doradzała biały:)

Ludkasz pisze...

Świetny scrap:)
Ale masz ładnie w pokoiku:)*

Hogata pisze...

Ale Ci zazdroszczę tego pokoju :D a blat dałabym biały ;)

Offca pisze...

scrap super :) pokój rewelka :) a blacik... BIAŁY :D

aaa pisze...

Kochan Twoje scrapy.... Co do blatu uważam też ,że biały będzie pięknie kontrastował z czarnym krzesłem.... W pokoju masz tylko detale czarne i to stworzyło piękny klimat szkoda go zepsuć....

Colorina pisze...

fantastyczny scrap:))a pokój...marzenie...blat zdecydowanie biały:))

Zielona pisze...

Scrap świetny :)
Pozdrawiam :*

Kasia Krzymińska pisze...

Scrap jest super! Uwielbiam maski. A blat wybrałabym biały, ale trochę złamany jakimś zimnym kolorem.

Amy Sheffer pisze...

Beautiful! I am soooo spray-challenged! You did a fabulous job - it gives the page so much extra depth! Can't wait to see how your scrap room progresses! Looks like a beautiful work space!

Gosik pisze...

przesliczny scrap!