sobota, 22 stycznia 2011

Pink For Boys Too!

Bo kto powiedział, ze róż jest tylko dla dziewczyn? :-)) Wbrew stereotypom czasem ubierałam moje niemowlaki w różowe ubranka (ubrań w tym kolorze dla starszych chłopców jakoś nie ma ;-))) Kiedy dostałam z Craft4You nowy walentynkowy zestaw (już niedługo w sklepie!), postanowiłam zrobić mini album ba bazie z zestawu, i umieścić w nim zdjęcia różowych chłopaków ;-)
Who says pink's for girls only? Against stereotypes, I sometimes dressed my babies in pink (somehow I can't find pink clothes for older boys ;-)) When I received the Valentine kit from Craft4You (soon in the shop), I decided to use the chipboard album from the kit to make a mini album with my pink boys ;-)

 
 
 
 
 
 
Jak widać, dużo Glimmer Mistów, trochę stempli, chipboardów i biały żelpen.
As you can see, I used just Glimmer Mists, some stamps, chipboard elements and a white gelpen.

Zajrzyjcie koniecznie na bloga Lemonade: mozna wygrać dwie nowiutkie kolekcje papierów!!
You must check on the Lemonade blog - you can win two newest paper collections!



12 komentarzy:

Tores- pisze...

Bardzo fajnie Ci wyszedł ten albumik. Taki trudny kształt bazy, a jednak wszystko do siebie pasuje, i nawet widać na zdjęciach połysk glimmer mista :)

A to zdjęcie z przytulającymi się chłopakami jest najsłodsze na świecie!

Unknown pisze...

Piękne to! :-)

Ludkasz pisze...

Cudnie wyszedł Ci ten albumik, ale Twoi Faceci od dziecka przystojni byli;)

valenbergia pisze...

So nice))) Very beautiful!)

Nowalinka pisze...

Śliczny album, uroczy bardzo :)

Mam kolegę, kóry do tej pory bardzo lubi rożowy kolor :)

monikajacka pisze...

absolutnie genialny,mam podobny wykrojnik i też plan takiego maleństwa z dziewczynkami.
albumik wielce inspirujący dla mnie :)))

Makówka- Agnieszka Sieńkowska pisze...

Mówisz, że dla chłopca też może być? :) Hahaha, tylko ja nawet Danusi nie kupuję różowych ubrań, wszelkie różowości zwłaszcza te jasne, pudrowe to zdobyczne :) Ja to wiesz, fuksje, amaranty... Ale mąż mi raczej nie pozwoli Jaśka w tych kolorach ubierać... ;)

Alza pisze...

Wspaniały :)
Masz niesamowite wyczucie, wszystko idealnie pasuje :)

Anonimowy pisze...

Fajnie wyszło w różu, szczególnie, że zdjęcia chłopców są przesłodkie do niemożliwości :-)))))))

perelka111 pisze...

bardzo fajny albumik:)

Mirella pisze...

dzięki Ci dobra kobieto za tych facetów w różu, bo mnie szlag nieraz trafia na ten dziwaczny podział kolorów :) starsi to się i tak sami nie pozwolą ubrać w różowe (w błękit też niekoniecznie ;) ale takim maluchom przecież w różu tez do twarzy

lilavati pisze...

sama słodycz :) a wykonanie mistrzowskie!