piątek, 21 stycznia 2011

Ramki z wnukami / Grandchildren Frames

Specjalnie dla Scrapgalerii przygotowałam babciowo-dziadkowe zestawy: ramka plus kartka, z wykorzystaniem papierów i dodatków MME i Prima.
Especially for Scrapgaleria I made grandchildren sets for grandparents: a frame plus a card for each, using papers and embellishments by MME and Prima.

Zestaw dla Babci:
The Grandma set:

 
 

Zestaw dla Dziadka:
The Grandpa set:

 
 

Zdjęcia beznadziejne, podobnież jak pogoda...
The photos are terrbile, just as the weather today...

10 komentarzy:

Gosik pisze...

piękne tworki!

Amy Sheffer pisze...

You constantly amaze me with your creativity and unique designs! These are gorgeous!! Thanks for sharing!

Natka pisze...

Świetne zestawy! A ja właśnie dodałam babciową karteczkę, którą zrobiłam według wzoru podpatrzonego u Ciebie - mam nadzieje, ze nie masz nic przeciwko... Pozdrawiam

Berberis pisze...

Fantastyczne zestawy!!!!!

Dorota pisze...

Przepiękne zestawy!

coco.nut pisze...

rewelacyjne komplety podarunkowe!!!

BME pisze...

Beatyful card, really like the colors. And beatyfukl kids :)

Joanna Oborska pisze...

Przepiękne!!!

carrot pisze...

Cudne kompleciki, nie wyobrażam sobie lepszego prezentu :)

lilavati pisze...

oba zestawy przewspaniałe :)