czwartek, 27 stycznia 2011

Ślubnie, ale serca też są ;-)) / A Wedding Card And The Hearts Too ;-))

Taki mały eksperyment: czy będę w stanie zrobić kartkę ślubną BEZ kwiatów :-))) Oto rezultat:
This card is a little experiment: would I be able to make a wedding card WITHOUT flowers? :-)) Here's the result:


Główki (mąż uważa, że trochę makabryczne ;-)) są embossowane srebrnym pudrem:
The head silhouettes (which my husband thinks a bit macabre) are embossed with silver ep.


Ktokolwiek widział takie zawieszki, niech, proszę, da znać - już tylko jedna mi została!
Should anyone see such charms, please let me know - I've got just one left!


I jeszcze rzut kątem oka ;-))
An angle view ;-)

A na sercowe rękoczyny Anity w Piaskownicy zrobiłam świecznik na tealighty z masy papierowej i kraciaste guziki-serduszka z modeliny:

And for Anita's "heart" craft challenge at Piaskownica I made a paper-mache tealight holder and modelling-caly heart buttons:

13 komentarzy:

Gosik pisze...

kartka piekna! zawieszka cudna! i swiecznik sliczny^^

carrot pisze...

Jak dla mnie eksperyment jak najbardziej udany :)
...ale makabry to ja tu nie widzę ;) śliczne główki :D

Iza pisze...

Piękna:)

aaa pisze...

Świetne skojarzenia ma mąż :) Swoją drogą nawet i ślub może być dla niektórych makabryczny :)
Wracając do karteczki jest fantastyczna!!!

Elwira-k pisze...

Kartka prześliczna!!! Rękoczyny pomysłowe i klimatyczne :)))

Nelly pisze...

oh so romantic card!!! Wonderful!

Ludkasz pisze...

Bardzo mi się podoba ta kartka. Miałaś świetny pomysł.

Asia pisze...

Kartka fantastyczna! wszystko w niej piękne... a serduszka z modeliny mnie zauroczyły :) Pozdrawiam

bossanova pisze...

mi tam się kartka podoba! i to nawet bardzo! delikatna, elegancka - idealna na ślub! a serduszkowe prace urocze!

Wanda pisze...

kartka jest piękna w sam raz na ślub:)

monia pisze...

Piękna

Unknown pisze...

Robisz wspaniałe rzeczy,więc postanowiłam Cię w skromny sposób wynagrodzić:)
Zapraszam do mnie po wyróżnienie:)
Pozdrawiam

kasia123 pisze...

Piękna karteczka. Pozdrawiam.