czwartek, 5 maja 2011

Wiosenny ptaszek / A Spring Bird

Bardzo lubię połączenie brązu z turkusem - chociaż nie wiem, czy to akurat wiosenne kolory ;-)) to jednak kartka, którą zrobiłam, wydaje mi się dość wiosenna :-)
I love the colour combo of brown and turqouise - though I'm not sure they're so much of spring colours ;-)) but I think the card as a whole is pretty springy :-)


Ten papier swoje odleżał, chociaż zakochałam się od pierwszego wejrzenia ;-) O ile wstążka, perełki i tusz, którym odbiłam stempelek pasowały do kolorystyki idealnie, to kwiatki i listki już nie - w ruch poszły więc glimmer misty :-)
The paper waited for its turn quite a while, though I fell in love with it from the first sight ;-) While the ribbon, pearls and ink matched perfectly, the flowers and leave didn't - so I grabbed my glimmer mists :-)



Mam nadzieję, że ptaszek przywoła wiosnę, bo po kilku dniach w kwietniu gdzieś się zgubiła :-/
I hope the bird would call the spring back, as after a few nice days in April it lost the way :-/

13 komentarzy:

Nelly pisze...

Unique card - styling and BEAUTIFUL!

Iza pisze...

Widzę moje ulubione papiery Prima!
Kartka jest śliczna;)

agea pisze...

pięknie zaprojektowana karteczka:)

OK pisze...

обалденно красиво!!! цветовые сочетания - высший класс!

noomiy pisze...

okropnie się mi podoba!

ArtMagda pisze...

obłędnie piękna praca... delikatna, subtelna, elegancka... cudo!!!!

Ludkasz pisze...

Świetnie jak zwykle:)

Encza pisze...

Cudowne połaczenie i piękna kartka!

jostek pisze...

prześliczna

Makówka- Agnieszka Sieńkowska pisze...

Pięknie, subtelnie i nawet jak dla mnie bardzo wiosennie- taka wiosna w tym roku kapryśna, za chmurą deszczu i ta Twoja karteczka też taka nieco jak za mgłą, wszystko się zgadza:)

elpimpi pisze...

PRZEPIĘKNA! Słodki ten ptaszek i bardzo wiosenny! :-)

Nowalinka pisze...

Śliczna, ten turkus pięknie ją ożywił i nadał lekkości :)

madebyviva pisze...

Przepiękna jest ta kartka!!