środa, 10 sierpnia 2011

Męska strona / The Masculine Side

...Jasnej Strony Życia, czyli post dla The Scrap Cake :-)
...of the Bright Side of Life, i.e. my inspiration post for the Scrap Cake :-)

LO dla mojego Męża, z Nim w roli głównej (wstyd przyznać, ale pierwszy, odkąd zaczęłam scrapować - dotąd zawsze był współtowarzyszem na zdjęciach), jako jeden z prezentów z okazji Jego urodzin.
The LO I made for my husband and with him as the main hero (shame on me, but it's the first LO for him since I began scrapbooking!), as one of his birthday presents.


Chciałam spróbować dopasować bardzo romantyczne i kobiece papiery do tematu męskiego - dlatego wybrałam arkusze "bezkwiatowe" i postawiłam na stemple i czarne dodatki.
Oczywiście, nie obyło się bez gwoździ ;-))
I wanted to fit those romantic and feminine papers into the masculine theme, so I chose the "no-flowers" sheets and focused on stamping and black embellishments.
Of course I couldn't miss out the nails ;-))


Niezawodne stemple Tima, zębatka 7Gypsies i piękna maska Primy:
Infallible stamps by Tim Holtz, a gem gear by 7Gypsies and a beautiful Prima mask:



Kluczyk może nie bardzo męski, ale był czarny i strasznie mi się podoba ;-))
The key's perhaps not so "masculine", but it was black and I love it :-))

 

Bardzo lubię też stemple 7Gypsies, te z różnymi hasełkami dnia codziennego (tutaj np. całe mnóstwo z zestawu Disclaimer) - świetnie się dopasowują do sytuacji ;-)
I also love the 7Gypsies stamps with various expressions from everyday life (e.g. here I used a whole lot from Disclaimer set) - they perfectly adapt to different situations :-)


LO wręczone w poniedziałek, mąż zaniemówił ;-))
I gave the LO on Monday, my husband was lost for words ;-))

15 komentarzy:

asica.p pisze...

:)bardzo ładny!nie dziwne ,że mąż zaniemówil:)

KOLOROWY ptak pisze...

wspaniały! kolorystyka świetna, idealnie wpasowuje się męski scrap! detale powalające, a szczególnie te piękny kluczyk :) nie dziwię się Twojej drugiej połówce, ja też zaniemówiłam... i chwile mi zajęło, żeby zebrać myśli ;)

coco.nut pisze...

ale czy było to zaniemówienie radosne? z mojego doświadczenia wynika, że mężowie nie zawsze podzielają nasze gusta ;) ale mnie się bardzo podoba!!! :)

Oliwiaen pisze...

To było zaniemówienie niedowierzające - pewnie po 3 latach pogodził się z faktem, że LOsy są głównie z dziećmi ;-))
Dziękuję bardzo, Dziewczyny :-)

Angelwing pisze...

Очень красивая и гармоничная страничка!

coco.nut pisze...

Oli - to teraz chyba nadszedł czas, żebyś jakiś LO ze swoją osobą w roli głównej zrobiła! :)

Ania Komenda pisze...

no i super ta męska strona życia; tyle smaczków do pooglądania; mój mąż tez nieoskrapowany jeszcze... i chyba długo się nie doczeka :D

silence pisze...

Dopasowanie papieru kobiecego i romantycznego do tematu męskiego wyszło Ci perfekcyjnie. Podziwiam!

Kasia Udalska pisze...

I do dziś pewnie milczy z wrażenia? ;))) Piękna praca, świetny klimat uzyskałaś i naprawdę wyszło bardzo męsko! :)

Bellaidea pisze...

Piekny, cieply i wciaz meski prezent!

Guriana pisze...

cudnie to wszystko ogarnęłaś!!:)))

Unknown pisze...

Idealna kompozycja !!!
Cudowne LO ;)))

Anonimowy pisze...

Wyszło perfekcyjnie - zgaduję, że mąż był zachwycony - bo jak tu nie byc ;)
Piękne!!

Matilde pisze...

Nie dziwię się, że zaniemówił. Ja z wrażenia nie wiem co napisać, żeby nie było banalnie... :))

Jaszmurka pisze...

Bardzo mi się podoba! Rewelacyjny jest! :*