sobota, 8 października 2011

Rodzina / The Family

Mam kilka takich zdjęć, których aż boję się scrapować, bo są to pojedyncze egzemplarze, i to z dużą wartością sentymentalną. To właśnie jedno z takich zdjęć umieściłam w oprawie smakowitych brązów z wrześniowej palety kolorów Primy:
I have a couple of photos I'm literally afraid to scrap, as they are the only copies, and with a graet sentimental value. One of those photos I finally decided to place on a layout among delicious browns of the Prima September PPP palette:


Zdjęcie przedstawia moją Mamę w dniu Jej Pierwszej Komunii św. - to jedyne zdjęcie, gdzie rodzice i rodzeństwo są w komplecie.
The photo features my Mom on her First Communion day - it's the only photo where the parents and children are all together.

Te z elementów, które nie były brązowe, dopasowałam do palety z pomocą Glimmer Mists.
Those of the embellishments that weren't brown I adapted to the palette using the Glimmer Mists.

 
 

Miłego weekendu!
Have a nice weekend!

34 komentarze:

justysias7000 pisze...

Przeslicznie oscrapowałaś zdjęcie rodzinne, i śliczna pamiątka;)

Unknown pisze...

Przepiękny LO! Widać ile serca włożyłaś w jego przygotowanie. Oprawa zdjęcia godna podziwu! Pozdrawiam:)

Anonimowy pisze...

Super,oprawa zdjęcia bardzo oryginalna!!!Pozdrawiam!

Marysia Kustusz pisze...

Przepięknie..każdy szczegół tworzy tu klimat, ale to zdjęcie pozostaje w głównej roli, nic nie odciąga od niego uwagi.
Bardzo mi się podoba.:)
Pozdrawiam!
żona swojego męża

Madzik pisze...

Wspaniała oprawa dla zdjęcia:)

ania pisze...

Piękna praca - wspaniała oprawa..

Bellaidea pisze...

Wspaniala oprawa dla niesamowitego zdjecia.
Niesmialo bardzo ale chcilabym Ci poradzic abys zrobila sobie kopie takich zdjec /z lub bez retuszu w zaleznosci od stanu zdjec/.Ja niedawno dorwalam sie do wiekszej ilosci takich zdjec rodzinnych i tak wlasnie zrobilam :)

paauliska pisze...

przepięknie oscrapowałaś :) pięknie to wygląda

Ewelina pisze...

Przepieknie oskrapowane i z pewnoscia tylko taka jedna wyjatkowa oprawe teraz bedzie mialo. Pozdrawiam serdecznie

lilavati pisze...

wspaniałe oscrapowana fotografia:) ja też mam takie pamiątki i też je zeskanowałam u fotografa, jedno ulubione zdjecie mojej mamy nawet fajnie mi powiekszyli :)

kachna pisze...

gratuluję odwagi, piękne zdjęcie niesamowicie oprawione - super :)

Kasia pisze...

Cudna praca!

Natka pisze...

Piękna oprawa dla tak cennego zdjęcia! Całość nieprzeładowana, delikatna i klimatyczna

Izabela pisze...

Piękna praca, bardzo elegancka :)

bossanova pisze...

cudowna praca!

Guriana pisze...

przecudne zdjęcie w cudnej oprawie:))

Marta pisze...

wspaniałe zdjęcię i fantastyczna kompozycja.
Uwielbiam takie stare fotografie

Mazmika pisze...

Przepięknie oprawiłaś tak cenną fotografię, gustownie i elegancko. A taka kolorystyka świetnie pasuje do zdjęcia.
Pozdrawiam

IWA pisze...

Oprawa świetnie wpasowała się w klimat zdjęcia, piękna praca!

coco.nut pisze...

piękna klimatyczna oprawa!!!

Kasia Udalska pisze...

Przepiękna praca, świetny sposób na wyeksponowanie rodzinnej pamiątki, cudne te brązy :)

Dobra pisze...

Cudowna praca.

shiraja pisze...

bardzo podoba mi się kolorystyka, a układ jak zawsze u Ciebie świetny

Chimera pisze...

To zdjęcie ma coś w sobie, jest naprawdę piękne już samo w sobie, a Ty jeszcze tak cudnie je oprawiłaś. Podziwiam!!

magdalenardo pisze...

Wow cudne!

Ta brama tu doskonale pasuje :)

Arte Banale pisze...

Fantastyczna oprawa wyjątkowego zdjęcia!!! Też miałabym lęki przy scrapowaniu takiego cudu, ale tobie poszło rewelacyjnie!

Rachel pisze...

uwielbiam takie stare zdjęcia....super je oscrapowałaś.....super pomysłowo!:)

frogus_80 pisze...

Oj ten LO jest piękny, uwielbiam takie... i ta data w ramce wygląda jak hm...jak to opisać...tak jak byśmy korzystali z pojazdu do przenoszenia się w czasie i data cofa się a numerki jeszcze do końca się nie obróciły ... nie wiem czy jasno napisałam, ale może wiadomo o co mi chodzi heheh

Amy Sheffer pisze...

I would have been afraid, too! But you've created a beautiful, elegant, and timeless page to showcase such a treasure of a photo! Bravo!!

Yoasia pisze...

Ależ piekna praca.....normalnie jestem oczarowana

MILA25 pisze...

Super LO . Zdjęcie ma fantastyczną oprawę . A ta rameczka idealnie pasuje.
Pozdrawiam Mila

moja artissima pisze...

Przepiękne zdjęcie - niesamowita pamiątka, a do tego jeszcze piękniejsza oprawa:)Jedna z najpiękniejszych prac, jakie widziałam:)

KOLOROWY ptak pisze...

niepowtarzalne zdjęcie, dla które stworzyłaś niesamowitą oprawę! przepiękne detale, które nadają tej pracy wyjątkowy charakter :)

Ruda Galeria pisze...

Piękne, bardzo elegancje, kolorystycznie skojarzone.
Zdjęcie zyskało urodziwą oprawę.