piątek, 21 października 2011

Zbieram na wakacje ;-) / I'm Saving For the Summer ;-)

Najnowsze wyzwanie rękoczynowe Anity w Piaskownicy przywołuje hasło "październik miesiącem oszczędzania" (pamiętacie niebieskie książeczki? ;-)). I w związku z tym należy wykonać skarbonkę. A proszę bardzo.
Anita's current craft challenge at Piaskownica revives the old slogan "October is the month of saving" (in Poland 20 years ago every schoolchild used to bring pocket money to school and pay into the class bank for saving). So we'er supposed to make a money box. Well, here you go.


Bazą mojej skarbonki jest metalowa walizka po chipboardach Maya Road, chomikowana niemal 2 lata (!!) - i proszę, jak znalazł w temacie oszczędzania na wakacje ;-))
The base for my money box is a tin case - Maya Road chipboard packaging that I kept for almost two years (!!) - didn't it come in handy when speaking about saving for summer travels? ;-))

Od frontu poprzyklejałam różne różności, co tam się nawinęło pod rękę ;-))
I glued various bits and pieces to the front, just whatever I happened to find lying around ;-)



Skarbonka przyjmuje różne waluty ;-)
My money box accepts any currency ;-)


...więc na dobry początek włożyłam pierwszego zarobionego przeze mnie dolara :-)
...so for the good start I put in my first earned dollar :-)


Tył też ozdobiłam, ale nie jakoś powalająco - zmęczyła mnie walka z klejem na gorąco...
I also decorated the back, but not very impressively - I got quite tired after struggling with my hot glue gun...


I nareszcie jakiś weekend! :-))
And so the weekend begins :-))

18 komentarzy:

KOLOROWY ptak pisze...

podziwiałam już w Piaskownicy :)
fantastyczny projekt!!! klimaciarska skarbonka :)

Стокли pisze...

Nice box, and useful too=)

Natka pisze...

Świetny sposób na oszczędzanie na przyszłe wakacje!

Kasia pisze...

Mając taką skarbonkę to chce się aż oszczędzać i nigdy nie wyjąć tych pieniędzy :) Jest piękna!

anias pisze...

Ależ piękna skarbonka! Świetny pomysł i perfekcyjne wykonanie!

ChwilaPasji pisze...

Świetny pomysł!
Super wykonanie!
PODZIWIAM!

IWA pisze...

Walizka pieniędzy... Ale mi się podoba!

skimmia pisze...

świetny pomysł :-) na skarbonkę

WeriWell pisze...

ale cudeńko, też chomikuję swoje pudełko po chipboardach Maya Road na jakiś wyjątkowy projekt, może mnie kiedyś natchnie tak jak Ciebie, efekt rewelacja, to była ta chwila dla tego pudełka, bardzo mi się podoba :)

Anonimowy pisze...

Skarbonka super!Pozdrawiam!

Unknown pisze...

Skarbonka boska...

Татьяна-Пятница pisze...

Какой красивый винтаж. Очень понравилось!!!

Ludkasz pisze...

Ależ Ty masz Kobieto pomysły!!! Czapki z głów;)

Dunia pisze...

Robi wrażenie! Piękna walizeczka :o)

Anna Zaprzelska pisze...

Jest fantastyczna!

KLAUDIA-GR. pisze...

Super !

Unknown pisze...

Ale świetna!!!

Mimowolne Zauroczenia pisze...

Zachwycające cudeńko
pozdrawiam
mz