sobota, 15 września 2012

Ślubny vintage / Wedding Vintage Cards

Styl vintage, jak wiadomo, uwielbiam - więc bez wahania wzięłam udział w Tygodniu Vintage na blogu The ScrapCake :-) Przez cały tydzień moje utalentowane Koleżanki z DT pokazywały swoje inspiracje - mnie przypadł w udziale ostatni dzień, na który przygotowałam dwie kartki ślubne:
I love the vintage style, as you know, so without any hesitation I took part in the Vintage Week at the TSC blog :-) Throughout the week my talented DT Friends presented their inspirations - I was assigned to the last day for which I prepared two wedding cards:


Vintage to dla mnie koronki, suszone kwiaty, perły, wyblakłe kolory i zdjęcia w sepii. Od razu więc sięgnęłam po najbardziej moim zdaniem "starociową" kolekcję TSC - One Moment In Time - i ozdobiłam ryciny retro z papieru Pion Design:
For me vintage means lace, dried flowers, pearls, pale colours and sepia photos. Thus I chose in my opinion the most "old" collection among TSC releases - One Moment In Time - and combined it with some Pion Design vintage images:




W tej bardziej różowej użyłam serwetki z wykrojnika i gniecionej wstążeczki (która nazywa się "vintage", nomen omen ;-)), a tej z nutką mięty dodałam gipiurę i różyczki przewiązane lnianym sznureczkiem:
In the pink-ish card I used a die-cut doily and vintage silk ribbon, in the mint-toned one - some guipure and roses tied with a piece of linen twine:

 


Miłej soboty :-)
Have a nice Saturday :-)

16 komentarzy:

angel pisze...

Piękne karteczki:)

Bea pisze...

Pięknie klimatyczne kartki!

Justyna pisze...

Niesamowity klimat stworzyłaś tymi karteczkami :)
Pozdrawiam serdecznie.

Kasia Udalska pisze...

Obie śliczne i z klimatem :) ta pierwsza mnie powaliła na kolana, jest genialna i cudowna :))

Wanda pisze...

cudne karteczki:)

vivi22 pisze...

śliczne. Aż żal komuś taką kartkę darować a chce się je zostawić dla siebie...

Avrea pisze...

Piekne są !
POZDRAWIAM
aG

Barbara pisze...

Ta z koronką przepiękna,zazwyczaj unikałam takich szerokich koronek,wydawało mi się,że nie nadadzą się na kartki a okazuje się ,że wychodzą z nich piękne bordery :)

BellaArt pisze...

Piękne!

Alexandra pisze...

Cudowne! Ta z koronką - numer 1 :)
I ja podobnie jak Basia myślałam a tu taka niespodzianka :)

elpimpi pisze...

Piękne! :-)

kartkomania.com pisze...

Bardzo klimatyczne :)

Marta pisze...

Cudowne ślubne klimaty. Bardzo oryginalne.

frutti pisze...

Niezwykłe kartki!

Sylwia-eR pisze...

Prześliczne obie- nie umiałabym oddać..I jak pięknie zaaranżowane zdjęcie...

Joanna pisze...

Przepiękne kartki:))