piątek, 26 kwietnia 2013

Lawendowa Komunia / A Lavender First Communion

Sezon komunijny trwa już u mnie od jakiegoś czasu (stąd rzadko tu bywam ;-)), ale głównie powtarzam wzory z zeszłych lat. Czas pokazać coś nowego:
The First Communion season's been opened some time ago already (thus fewer posts here ;-)), but I mostly recreate past years' cards. Time to present something brand new:


Obie kartki w kolorach bieli, złota i lawendy, na papierach z ze stemplami Lemonade z najnowszej kolekcji. Jest wersja dziewczęca:
Both cards are in the colour palette of white, gold and lavender, with papers and stamps from the latest Lemonade release. There's a girl's version:




...i oczywiście chłopięca (prawo serii ;-))
...and of course the boy's one (the series rule ;-))




Stemple kolorowane Distressami:
I coloured the images with Distress inks:



Wiosny nie było. Mamy za to lato ;-)
We haven't had any spring. But instead we're having summer ;-)

14 komentarzy:

elpimpi pisze...

Śliczne! No dokładnie lato lato u mnie też! :-)

el pisze...

przepiękne .... a ten krzyżyk słodki taki

Asia pisze...

Piękne i przede wszystkim w innym kolorze niż standardowo :) Pięknie pokolorowałaś :)

mapowska pisze...

Piękne stemple i papiery. Bardzo podoba mi się takie delikatne kolorowanie :)
Śliczne kartki! :)

Unknown pisze...

Przecudne :) złoto świetnie pasuje :)

Misiówa i Spółka:-) pisze...

Wspaniałe kartki, przemyślane, ciekawa kolorystyka..cud:)

Bea pisze...

oj śliczne!!!
z wiosną racja.... gdzieś się zapodziała :)

iluszka pisze...

Cudowne,piękne kolorki, a zawieszka-krzyż - zachwyciła mnie :)

lucy z mazur pisze...

Śliczne kartki,podoba mi się kolorystyka,bez różów i błękitów

mru pisze...

wspaniałe :) szczególnie dziewczęca :) i ślicznie pokolorowane :)

Katka pisze...

Śliczne, pomysłowe, piękne stempelki :)

Barbara pisze...

Zachwyciłam się :)

Evebellart pisze...

Zachwycające, kolorki wspaniałe, a całość cudowna :)

Ludkasz pisze...

Pięknie:)