wtorek, 30 kwietnia 2013

Mediowa miłość / A Media Love

Nie, absolutnie nie moja! :-) Do "chlapania" podchodzę jak pies do jeża, nie umiem i już. Ale przygotowując pracę na mój dzisiejszy post dla Craft4You zorientowałam się, że mam do dyspozycji materiały głównie od Primy, więc postanowiłam do kompletu użyć także ich mapki :-) Ale mina mi trochę zrzedła, kiedy ją odnalazłam - zupełnie nie moja bajka! Ale czym byłoby życie scrapperki bez wyzwań :-) Zakasałam więc rękawy (i to dosłownie, żeby się nie pobrudzić ;-)), wyjęłam z szuflad tusze, farby pękające, patyny i mgiełki - i w efekcie otrzymałam taki LO:
Not, definitely not mine! :-) I get down to "splashing" with trepidation, I just can't manage it. But when I was making my inspiration sample for today's Craft4You blog post, I realised I have mainly Prima things, so I decided to make it a full set and use their sketch too :-) But my face fell when I found it - totally not my story! But what would a scrapper's life be without challenges :-) So I rolled my sleeves up (and literally, in order not to stain them ;-)), took out my inks, distress paints, patinas and mists and as a result, I got this LO:


Połączyłam papiery i dodatki z kolekcji Engraver i Lifetime:
I combined the papers and embellishments from the Engraver and Lifetime collections:



Oczywiście nie obyło się bez kwiatków i metalowych zawieszek TH z dodatkiem patyny:
Of course, I couldn't go without flowers and TH metal tags with a touch of patina:


Mapkowe zacieki zrobiłam przy pomocy mgiełek Perfect Pearls (walcząc potem z papierem, żeby się znów wyprostował, hahahha)
I made the sketch stains with my Perfect Pearls mists (and then fought with the paper to get flat again, lol)


Uff - mieszane uczucia. Z jednej strony cieszę się, że podjęłam to autowyzwanie, a z drugiej - chyba jednak wolę większą kontrolę nad efektem końcowym ;-)) A Wy? Lubicie/używacie media w swoich pracach?
Whew - I have mixed feelings about it. On the one hand, I'm happy to take up this auto-challenge, but on the other - I guess I prefer a greater control over the final result :-))
And how about you? Do you like/use mixed media in your creations?

5 komentarzy:

IWA pisze...

Uwielbiam oglądać mediowe prace i zawsze je podziwiam i za każdym razem żałuję, że sama tak nie umiem. Cudny scrap! Jak zawsze... :-)

Pasje Justychy pisze...

Niesamowita praca:)

el pisze...

i wyszło .... a ja tez o mediach mam mgliste pojęcie

Lisa aka Raining pisze...

I'm in love with this layout! It's spectacular!

Ludkasz pisze...

Pięknie jak zwykle:)