wtorek, 9 kwietnia 2013

Wiosenne porządki / Spring Cleaning

Serdecznie dziękuję za Wasze komentarze dotyczące superromantycznej kartki :-)
Dzisiaj coś, co z reguły budzi znacznie mniejsze zainteresowanie ;-)) - czyli LO, które powstało z okazji cotygodniowego postu dla Craft4You, i równocześnie jest moją interpretacją na wyzwanie #21 - "Wiosenne porządki"
Wymogiem jest użycie skrawków w formie patchworka - a to moja ulubiona forma pozbywania się resztek ;-), oraz użycie czegoś "niescrapowego". Pierwszy warunek potraktowałam dosłownie i przeszyłam kwadraty maszynowo, tworząc tło do zdjęcia (tak, znowu jedno z "tych" ;-)))
Thank you so much for your comments on my super-romantic card :-)
Today I'm sharing something that doesn't usually evoke such interest ;-) i.e. a LO I created for my weekly post for Craft4You, and also as my sample for the latest challenge #21 - "Spring Cleaning". The requirements are to use bits and pieces in the form of a patchwork, and also use a non-scrapbooking item. I took the first requirement quite literally and actually sewed the paper squares making a patchwork background for the photo (yeah, one of "those" again ;-))


Wykorzystałam papiery z kolekcji Mini Collection Boys od Echo Park i skrawki z arkuszy kolekcji Periwinkle Kaisercraft. Na patchworkowym tle poukładałam mnóstwo dodatków, będących głównie resztkami zestawów i fragmentami opakowań - a do tego stemple:
I used the Mini Collection Boys by Echo Park and bits of Kaisercraft's Periwinkle papers. On the patchwork background I arranged lots of embellishments, mainly last pieces of various sets or packaging fragments - plus stamps:



Etykietka przy zdjęciu to wycięte z paska sygnaturki logo kolekcji :-)
The tag by the photo is the collection logo I cut out from the signature strip :-)


Całości dopełnia misz-maszowa kompozycja kwiatowa z kwiatkiem, który wyściboliłam z zamka błyskawicznego - potraktujmy go jako "coś niescrapowego" ;-))
I completed the design with a mixture of flowers and a zipper flower I made - let's take it for the "something non-scrapbooking" element ;-))


Chłopców mam z gatunku "patyczaki", więc dla równowagi LOsy o nich to przeważnie grubaski ;-)
My boys are the skin-and-bones type, so for the balance, my LOs about them are quite fat ;-)


Zachęcam i Was do udziału w wiosennych porządkach - przy okazji można wygrać nagrodę :-)
I invite you to take up scrapbooking spring cleaning - you can win a prize too :-)

9 komentarzy:

Enthia pisze...

Bardzo fajny scrap. Taki ułożony i grzeczny. :) Podoba mi się.

Rae pisze...

Bardzo fajny :) I tez lubię patchworki :)

origata1 pisze...

kwiatek z suwaków - totalny odlot, niezłe :)

Margot-craftcorner pisze...

świetne LO...chłopcy śliczni...i chociaż taty nie widziałam to śmiało mogę stwierdzić, że podobni do mamy:)

Magda Łuczak Art pisze...

Fantastyczny scrap, Maju!

Chimera pisze...

Bardzo radosny, chłopięcy scrap! Jego kolory zachwycają :)

IWA pisze...

Moje zainteresowanie budzi i to wielkie, bo uwielbiam Twoje scrapy!
Rewelacyjny jak zawsze!

mru pisze...

super wygląda ten patchwork :)

Ludkasz pisze...

Świetny!!
Ależ miałam zaległości:) Rany!