wtorek, 14 maja 2013

Mądrości do zapamiętania / Some Wisdom To Remember

Ufff, nareszcie udało mi się dotrzeć z moim dzisiejszym postem dla Craft4You! Czy Wam też czas płynie coraz szybciej?? Lepiej jednak późno niż wcale, a poza tym, LOsy nie cieszą się jakimś szczególnym zainteresowaniem, a dzisiaj mam właśnie LO ;-)
Oh my, I finally managed to get here with my today's post for Craft4You! Is your time flying by faster and faster too? Anyway, it's better late than never, and besides LOs don't get too much attention here and I have a LO to share today ;-)


Milionowy raz zdjęcie z jednej sesji, kolejna wersja mojego ulubionego zestawu biel-czerń-turkus. Plus przesłanie dla chłopaków do zapamiętania ;-) Cytaty i złote myśli wycięłam z arkusza Butterfly z kolekcji Tell Your Story Teresy Collins, porozcinałam na linijki i rozmieściłam na LO jako journaling:
The photo of the same shoot again, another time my favourite colour combo: black-white-turqouise. Plus a message for my boys to remember :-) I cut out quotations from the Butterfly dp from Teresa Collins' Tell Your Story collection, cut the up into lines and then arranged on the page as journaling:






Oczywiście, nie obyło się bez kwiatów ;-) 
Of course, I couldn't have made it without flowers ;-)



Linki do produktów znajdziecie na blogu Craft4You :-)
Miłego wieczoru!
You'll find the links to the supplies I used on the Craft4You blog.
Have a nice evening!

5 komentarzy:

Bea pisze...

Super!! Uwielbiam! Niesamowite wrażenie głębi powstało przez te bardzo realistyczne "deskowe" elementy.

elpimpi pisze...

CUDO!!! Fantastyczny efekt daje ten turkusowy deskowy papier! Piękna kompozycja! :-)

justinel pisze...

A ja LO lubię najbardziej. Są bardzo prywatne, intymne i tworzą wspaniałą pamiątkę na jesień ;)

Anonimowy pisze...

ja chętniej zaglądam do Ciebie by podglądać kartki, a jak się urodzi drugi chłopak to chyba będę tu jeszcze częstszym gościem by czerpać chłopięce inspiracje ;-) pomysł na jurnaling jest super!

Justyna pisze...

Piękne, delikatne i pastelowe kolory :)