wtorek, 17 września 2013

Iiii-haaa! / Yee-Haw!

Z góry przepraszam za zdjęcia (zwłaszcza, że jest ich sporo), ale po kilku godzinach bezskutecznego czekania na jakiekolwiek światło zdatne do robienia zdjęć poddałam się, bo czas już było wreszcie opublikować dzisiejszy post dla Craft4You :-)
First of all, I wish to apologize for poor photos (especially that there are lots of them), but having waited in vain for several hours for any kind of photo-light I yielded and just took them, as was the time to publish my post for Craft4You :-)

Tym razem pracowałam z papierami z kolekcji Giddy Up Boy od Carta Belli - typowo chłopięce kolorki, stylistyka retro, mnóstwo kowbojskich motywów i cudowna faktura! Tak się miło pracowało, że od razu powstały trzy prace (a kto mnie zna, ten wie, że to się po prostu NIE zdarza ;-))
This time I worked with Carta Bella Giddy Up Boy papers - traditional "boy" colours, retro style, plenty of cowboy motives and gorgeous texture! I had so much fun I made three creations in a row (and those who know me know also it simply does NOT happen ;-))


Zaczęłam od notesu: jak zwykle okleiłam krawędzie washi tape, zabezpieczyłam narożniki, a na sprężynie zawiązałam wstążki  i zawiesiłam pasujące tematycznie zawieszki :-)
I started with a small notebook: as usually, I wrapped the edges with washi tape, secured the corners and tied some ribbons and hung theme charms on the wire :-)



Tytuł powstał z mini naklejek:
I made the title with mini stickers:


...i pokryłam konia Glossy Accents:
...and covered the horse with Glossy Accents:


Wszystkie motywy wycięłam z papierów, również te wewnątrz:
I cut all the motives out of the papers, also those inside:



Idąc za ciosem, zrobiłam jeszcze dwie karteczki urodzinowe z motywami chłopięcymi:
Following the course I created two birthday cards with boy images:





Zrobiłam też dopasowanego ćwieka: wycięłam dziurkaczem 1 cm kółko z papieru z tła kartki i zabezpieczyłam epoksydową naklejką:
I also made a custom brad: I punched a 1 cm circle from the background paper and secured with an epoxy sticker:


Stemple (Whiff Of Joy i Nellie Snellen) jak zwykle kolorowałam Distressami:
As usually, I coloured the images (Whiff Of Joy and Nellie Snellen stamps) with Distress inks:




Przy okazji zapraszam Was na wspólne kolorowanie do Rzeszowa - możecie też zasugerować, jakie stemple mam wziąć ze sobą :-)

9 komentarzy:

DUCHA pisze...

Brakuje słów by opisać mój zachwyt...stempelki i ich kolorowanie to ciągle dla mnie nieznany ląd:) Pozdrawiam.

Sylwia-eR pisze...

Prześliczne prace- sama nie wiem która naj-kolorowanie podziwiam..Czekam na wspólne kolorowanie w Katowicach jeśli kiedyś będzie to możliwe..

Unknown pisze...

Pięknie kolorujesz, wspaniałe kompozycje a karteczki dla chłopców są super :)

Ludkasz pisze...

Śliczne prace:)

Agnieszka/Mirabeel pisze...

WOW! Super! zwłaszcza notes :)

iluszka pisze...

Fantastyczne prace!!! Twoje pokolorowane stempelki są genialne!!!

TworzoneWdomu pisze...

Prześliczne, wspaniałe, tyle warstw i tak wszystko dopracowane:-))

Kartkownia pisze...

Cóż więcej można dodać. Prace rewelacyjne i pewnie dużo czasu zajęło Ci ich komponowanie, ale dla takiego efektu warto :D

gini_86 (malina-art) pisze...

Śliczne, piękne stempelki ślicznie pokolorowane :)