poniedziałek, 30 września 2013

Mój słodziak / Sweet Child Of Mine

Od jakiegoś czasu mam naprawdę mocne postanowienie zrobić generalne porządki w papierach. Niby mam dwie szafki wypełnione papierami, a nie wiedzieć kiedy, urosła góra pudełek do wysokości parapetu (co prawda niziutki on, ale zawsze!). No ale co poradzę na to, że za każdym razem, kiedy się za porządki zabieram, trafiam na jakieś zapomniane skarby i pomysły nie dają spokoju, dopóki ich nie zrealizuję? ;-)) I tak właśnie dzisiaj trafiłam na resztki starych Primowych kolekcji Almanac i Songbird i powstał LO z Filipem :-)
For some time now I've been trying really hard to do some general cleaning in my papers. I have two shelves filled with paper stands, but suddenly I realised I've also a pile of boxes reaching the window sill (well, it IS very low, but still!) But whenever I start reorganising the system, I come across some lost treasures and just have to give the ideas some material form ;-)) And so today I found leftovers of old Prima collections, Almanac and Songbird, and created this LO with Filip:


Skorzystałam z wrześniowej mapki BAP, dzięki której wszystkie elementy jakoś tak same się ułożyły :-)
I used the September BAP sketch which made the creative process so easy :-)







Ze specjalną dedykacją dla Latarni, która nauczyła mnie robić kleksy :-))
With a special thank you for Latarnia who taught me how to blotch :-))

6 komentarzy:

Szydełkiem w oko :) pisze...

... wow idealny ... ja za każdym razem podziwiam Twoje LO ...wszystko idealnie skomponowane ... zdradź mi sekret ;) a kleksiki idealne ...

IWA pisze...

O proszę, i chłopcu do twarzy w rózowym! A kleksy odlotowe!

Joy pisze...

Kleksy faktycznie super wyglądają, nadając pracy lekki nieład. Sama praca tez mi bardzo się podoba, delikatna i urocza:)

iluszka pisze...

Cudeńko! I te detale... aż dech zapiera!!!

Paper Attic pisze...

Beautiful lo!I love your design and the photo is adorable, love the blotches too!

Ludkasz pisze...

Świetny:)