wtorek, 5 listopada 2013

Anielskie dzwoneczki / Angelic Bells

Wczoraj na blogu Craft4You rozpoczęło się kolejne wyzwanie - o tematyce dzwoneczkowej tym razem ;-)) I chociaż sezonu nie zaczynam, to temat od razu skojarzył mi się świątecznie i wyciągnąwszy chomikowane od paru lat dzwoneczki, na mój dzisiejszy post zrobiłam te oto kartki ("cudowne" szarości zdjęcia zawdzięczamy dzisiaj nie tylko bloggerowi, ale i psiej pogodzie):
Yesterday a new challenge started on the Craft4You blog - this time the theme is "jingle bells" :-) And though I'm not starting the season yet, I immediately thought of Christmas and took out the little bells I was keeping for ages and made the following three cards for my post ("lovely" grays in the photo are by courtesy of not only the Blogger, but awful weather too):


Jak widać, bardzo prosta kompozycja, moje ulubione aniołki, brokat, perełki w płynie i świąteczny wianuszek :-)
As you can see, the design is very simple, plus my favourite angels, glitter, liquid pearls and Christmas wreaths :-)




A dzwoneczki, jak widać, są u mnie prawdziwe i dzwonią cichutko, przywołując Święta :-)
And the bells, as you can see, are real and jingle quietly, calling for Christmas :-)

8 komentarzy:

Anna Baldwin pisze...

Piekne i mrozne, Pozdrawiam

Anna Baldwin pisze...

Piekne i mrozne, Pozdrawiam

Aggie pisze...

Cudne! Prawdziwy klimat Świąt

iluszka pisze...

Cudne i bardzo klimatyczne :)

Justyna pisze...

Fantastyczne prace - zachwycam się każdym detalem :)

Barbara pisze...

Piękne,z nutką subtelności...

Daria pisze...

Jak zwykle piękne prace... :)

kobens pisze...

uwielbiam!