środa, 4 czerwca 2014

Bike Fun

Na mój cotygodniowy post dla Craft4You przygotowałam LO, do którego inspiracją był mały tag z sentencją: "Każde osiągnięcie zaczyna się od decyzji, aby spróbować". Od razu przypomniały mi się zdjęcia czteroletniego Kuby, który dzielnie walczył z krzywym chodnikiem i rowerkiem, niby z kółkami pomocniczymi, ale podgiętymi tak, że nie dawały żadnego stabilnego oparcia. Ale w końcu udało mu się przejechać kilka metrów ;-)
For my weekly post for Craft4You I created a LO for which the inspiration was a tag which reads: Every accomplishment starts with the decision to try". How true! I immediately thought of photos of the 4 yo Kuba, who bravely fought uneven pavement and his bike, with sopportive wheels that were bent upwards so that they didn't give any stable support. But he didn't give up and finally managed to ride through a couple of metres ;-)


LO powstało na bazie kolekcji Kaleidoscope od Kaisercrafta. Dobrałam pasujący tematycznie arkusz, który najpierw ostemplowałam wzorem pęknięć:
I made the LO using Kaisercraft's Kaleidoscope collection. I selected a matching base paper and stamped some crackles on it:


...a potem ułożyłam kompozycję z tagów i zdjęć, uzupełniają ją kwiatami:
...and then arranged tags and photos, filling the design with flowers:





Kartonik z cytatem zaś pełni rolę journalingu. Kilka słów podkolorowałam jasnoturkusowym markerem:
I used the quotation tag as the journaling. I coloured some key words with a light turqouise marker:


Listę materiałów znajdziecie na blogu C4Y.
You can find linked supply list on the C4Y blog.

PS. Dziękuję bardzo za miłe słowa pod kierunkiem kartek patchworkowych - cieszę się, że Wam się spodobały :-)
PS. Thank you so much for your nice comments on my patchwork cards - I'm so glad you liked them :-)

1 komentarz:

Стокли pisze...

Looks great - balanced and fun.