wtorek, 29 lipca 2014

Together

Na dzisiaj przypada moja kolej postu dla Maja Design, na który z prawdziwą przyjemnością przygotowałam LO z moimi chłopcami. Bardzo lubię ich wspólne zdjęcia, na wielu z nich widać silną więź, która ich łączy.
Today is my turn to post for Maja Design and with real pleasure I shared another LO about my boys. I love their photos together, many of them reveal that special strong bond between them.


Kiedy byłam w ciąży z Filipem, niektórzy straszyli mnie, że różnica 2 lat to niezbyt dobry pomysł: starszy będzie akurat przechodził bunt dwulatka i dawał nam w kość, a nawet może z zazdrości stanowić zagrożenie dla noworodka. Trochę się wtedy przestraszyłam, ale patrząc na Kubę jakoś nie mogłam uwierzyć, żeby ten cichy, spokojny chłopczyk miał się nagle zmienić w złośliwego potworka. I nie pomyliłam się! Jest najlepszym starszym bratem, jakiego można byłoby chcieć :-)
When I was pregnant with Filip, some friends suggested that the gap of 2 years is not a good idea: the elder son would be going through his 2-year-old rebellion giving us hard time and might even pose a threat to the newborn because of jealousy. I was worried for some time, but somehow, looking at Kuba, I couldn;t believe that sweet quiet boy might change into a mean little monster. And I wasn't wrong! He's the best elder brother one might wish for :-)


LO powstał z papierów z...zimowej kolekcji Vintage Frost Basics :-) Dzięki temu, że w każdym zestawie papierów Maja Design są uniwersalne wzory, można je używać przez cały rok :-) Na bazowych arkuszach odbiłam spękania, a następnie dodałam kilka kolejnych warstw pod zdjęcia :-) Zrobiłam też dwa kwiaty z pomocą dziurkacza i wykrojnika:
I made the LO using papers from...the wintery Vintage Frost Basics collection :-) Due to the fact that each Maja Design set contains universal patterns, you can use the papers all the year long :-) I stamped some crackles on the bakcground sheets and added more layers to mat the photos. I also made two flowers using a punch and a die:


Dodałam kilka ozdób, a dni z grudniowego kalendarza posłużyły jako ozdobne tagi - cyfry ukryte są pod warstwami i tylko piękne brzegi są widoczne:
I also added a few embellishments and the days of the December calendar serve as decorative tags - the numbers are hidden beneath paper layers and just the fancy edges are visble:


A ze skrawków papieru zrobiłam banner ;-)
I used scraps of papers to create this little banner ;-)


Spis materiałów znajdziecie na blogu Maja Design - zapraszam :-)
You will find the supply list on the Maja Design blog - do visit there :-)

3 komentarze:

iluszka pisze...

Fenomenalne LO, świetna kolorystyka i cudne dodatki!!! Gratuluję tak wspaniałych synków, widać,że są kochającym się rodzeństwem :)

Irena Rysa Maciąg pisze...

bardzo lubię Twoje scrapy i miny Twoich urwisow

Ludkasz pisze...

Świetny scrap:)Bardzo mi się podoba:)