czwartek, 30 października 2014

Simply The Best

Widzieliście już najnowszą świąteczną kolekcję Maja Design, A Gift For You? Obok zimowych i świątecznych motywów znajdziecie w niej sporo wzorów neutralnych, które możecie wykorzystać przez cały rok :-) A ponieważ nie lubię zaczynać sezonu Bożonarodzeniowego w październiku, wykorzystałam te piękne papiery do zupełnie-nieświątecznego scrapa :-)
Have you seen the latest Christmas collection by Maja Design, A Gift For You? Apart from winter and holiday motives you can find many neutral design in it that you can use all the year round :-) And as I don't like to start the Christmas season in October, I used those beutiful papers for this completely non-Christmas layout :-)


Na tle w pepitkę odbiłam stempel z pismem i dodałam mnóstwo gwiazdek przy użyciu maski i białego gesso:
I stamped the houndstooth background with a script stamp and added myriads of stars using a stencil and white gesso:


Dodałam jeszcze kilka wzorów z pomocą washi tape ;-)) Widzicie te okularki na zdjęciu? Filip zawsze chciał mieć "coś medycznego", a tymczasem to zawsze Kubie się trafia: a to wkładki, a to lakowanie zębów, a to okulary - a Filip nic. Zdrów jak ryba biedak czuje się taki odrzucony przez służbę zdrowia, że podarowałam mu na scrapie te patrzałki, niech się cieszy (gdy to zobaczył, minę miał mniej więcej taką jak na dolnych fotkach ;-))
I added few more patterns with washi tapes ;-)) See those funny glasses on the photo? Filip's always wanted "something medical" but it's always been Kuba to get something: corrective insoles, teeth varnish or glasses - and Filip nothing at all. This perfectly healthy poor guy feels so neglected by the health care system I just added him those funky glasses on the photo to cheer him up (when he saw that he looked like on the lower photos ;-))


Tytuł pokolorowałam mgiełkami i otoczyłam kwiatami:
I coloured the chipboard title with mists and surrounded with flowers:



Tagi są jak najbardziej świąteczne, ale tego Mikołaja i aniołka nie widać ;-))
The tags have Christmas motives, but you can't see that Santa and angel ;-))


A tak starałam się utrzymać "płaskość" ;-))
Here's how I tried to keep the dimension down ;-))


Listę materiałów znajdziecie w moim poście. Miłego dnia!
You will find the list of supplies in my post. Have a nice day!

2 komentarze:

mosia pisze...

Przepiękny!

Ludkasz pisze...

Świetny:)