Wygraj kolekcję sofiero! win the sofiero collection!

wtorek, 25 listopada 2014

Good Times

Kiedyś umieszczenie więcej niż jednego zdjęcia na LO było dla mnie prawdziwym wyzwaniem! Na szczęście odkryłam programy graficzne pozwalające na łączenie kilku zdjęć w jedno i uzyskanie w ten sposób zdjęć o mniejszym rozmiarze. I tak teraz często układam ich na scrapie 3 czy 4 i wciąż jeszcze widać tło ;-) Tak jak na poniższym LO, który przygotowałam na mój dzisiejszy post dla Craft4You:
At the beginning of my scrapbooking adventure placing more than one photo on a layout was a true challenge for me! Luckily I discovered photo processing programs that allow to combine several photos into one and getting a smaller size of the single photo. And now I often use 3 or 4 pics on a layout and can still see the background paper ;-) Just like on this LO I made for my today's post for Craft4You:


Po ułożeniu warstw tła i ostemplowaniu go jednym z moich najbardziej ulubionych motywów tłą, czyli "kamienny murek", ozdobiłam zdjęcia bilecikami wyciętymi z jednego z arkuszy, kwiatami, kryształkami i tekturową grilandą spryskaną mgiełkami dla odrobiny blasku ;-) :
I layered papers for the background and stamped it with one of my all-time favourite background stamps, i.e. stone wall. Then I decorated the photos with tickets, flowers, crystal circles and a chipboard banner that I sprayed with some mists for a bit of glam ;-):





Pomiędzy warstwami umieściłam gazę i kawałki ozdobnego bordera z dziurkacza, który został po jakimś innym projekcie - uwielbiam wykorzystywać skrawki :-)
Between the layers I put pieces of cheesecloth and a decorative punched border I prepared for some other project - I love using u leftovers :-)


Listę materiałów znajdziecie na blogu C4Y :-)
You will find the lined supplies on the C4Y blog :-)

5 komentarzy:

artiza pisze...

fantastyczne...zjawiskowe kolorki i kompozycja:)

Joanna Jankowska pisze...

Oj jak ja lubię scrapy z Twoimi chłopakami! :)

Panna Totti pisze...

Każdy Twój Lo's jest wyjątkowy :)

daria pisze...

bardzo fajnie Ci to wyszło :) pozdrawiam i gratuluje umiejętności :)

Ludkasz pisze...

Ten scrap też baaaardzo mi się podoba:)