poniedziałek, 29 grudnia 2014

Dzidziusiowy shadowbox - GD Scrapiniec / Baby Shadowbox - GD Scrapniec

To już trzeci i ostatni mój post gościnny dla Scrapińca. Tym razem ozdobiłam shadowbox, który był gwiazdkowym prezentem dla małego Karolka:
It's my third and last GD post for Scrapiniec. This time I decorated the shadowbox I then presented to little Karol for Christmas:


Scrapińcowe shadowboxy uwielbiam, są gotowe do złożenia, wszystko idealnie pasuje, a do tych dzieciaczkowych można nawet zamówić imię :-) Tym razem ramkę pokolorowałam mgiełkami, a szczegóły i wzorki dodałam Promarkerami - trzeba jednak bardzo uważać, bo birmata jest dużo bardziej chłonna niż papier i poprawki nie bardzo są możliwe:
I love shadowboxes by Scrapienic, they are ready to assemble, everything fits perfectly and you can even have the baby's name on the baby version :-) This time I coloured the front frame with mists and added the details and patterns with Promarkers - but you have to be very precise and careful as beermat is much more absorbent than papers and corrections are not really possible:


Trójwymiarowe zdobienia wyglądają prześlicznie :-)
I love the look of those 3-dimensional ornaments :-)


Wewnątrz również umieściłam kilka tekturek, w tym piękny cytat (wykorzystałam go również w moim shadowboxie, w wersji angielskiej):
Inside I put some more chippies, including a beautiful quotation (I used it also in my shadowbox, in the English version):


Wśród kwiatów umieściłam małą buteleczkę, gdzie rodzice mogą włożyć jakąś małą karteczkę-liścik :-)
I put a tiny vial among flowers, for the parents to put a short letter in :-)


Z boku dodałam małą, uroczą zawieszkę - wszystkie nietekturowe dodatki pochodzą od ScrapBerry's:
I added a tiny cute charm on the side wall - all the non-chipboard embellies come from ScrapBerry's:


Jeszcze raz bardzo dziękuję Dominice i Asi za zaproszenie :-)
I thank Dominika and Asia for this invitation :-)

5 komentarzy:

mosia pisze...

Jaki słodki - pięknie!

a.le kartka pisze...

Śliczny, tyle cudnych szczegółów i ta przestrzenność!

Екатерина Эдуардовна pisze...

What is it wonderful and gentle!

Bea pisze...

Ta ramka jest absolutnie the best!!! super kolory! mega energia!!!! od razu mnie urzekła!!!!!

Ludkasz pisze...

Śliczna praca:)