niedziela, 14 grudnia 2014

W żłobie leży / Away In A Manger

Wczoraj zrobiłam ostatnią z tegorocznych kartek - kilka jeszcze pokażę, ale sezon uważam za zakończony. Dzisiaj jeszcze moje ulubione połączenie tego sezonu - kremowe papiery i tekturki z brokatem :-)
Yesterday I made the last Christmas card this year - I still have several to share, but I guess that's the end of the season. Today my favourite combo of this year - ecru papers and glitter chippies :-)


Poinsettię wycięłam wykrojnikiem z papieru czerpanego:
I die-cut the poinsettia from mulberry paper:


Jakoś tak się złożyło, że tylko kilka kartek zrobiłam z typowo świątecznych papierów - tutaj w roli głównej Dom Róż z LemonCraft ;-))
It so happened I made only a couple of cards using the Christmas collections - here the House of Roses by LemonCraft ;-))


Śnieżynki pierwotnie były bombkami, ale nie pasowały mi w tej formie, więc odcięłam okręgi:
The snowflakes were originally baubles, but such form didn't fit me so I cut the circles off:


Miłego wieczoru :-)
Have a nice evening :-)

4 komentarze:

a.le kartka pisze...

Przepiekna!

sklepmiszmaszpapierowy pisze...

Sliczna, taka delikatna i urocza. Bardzo lubię Twoje kartki :)

mapowska pisze...

Wow!! Cudowna :D

Agnieszka Korman pisze...

Przepiękna!