wtorek, 17 marca 2015

Kartka z przesłaniem / Card With A Message

Na mój dzisiejszy post dla Craft4You przygotowałam kartkę z mądrym przesłaniem:
For my today's post for Craft4You I created this card with a wise message:


Zwykle nie sięgam po pomarańcze i rudości (tak jak i po żółcie), ale tu paletę kolorystyczną podyktowały papiery z kolekcji Mister Fox, która bardzo przypadła mi do gustu :-) Cytat umieściłam w ramce z wykrojnika i ozdobiłam kwiatami, motylkiem i sznureczkiem:
I usually don't use orange and rust (just as I don't use yellows), but here the colour combo came from the Mister Fox papers - the collection I really love :-) I placed the quotation in a die-cut frame and decorated with flowers, a butterfly and some string:



Dół kartki ozdobiłam delikatnymi gipiurami (ostatnio znowu się zrujnowałam na "małe" zakupy pasmanteryjne ;-)):
I added some delictae guipure ribbons at the bottom of the card (I've lately ruined myself again on "small" haberdashery shopping ;-))


Kartka jest delikatnie przestrzenna, łatwo zmieści się w kopercie:
The card is only slightly dimensional to easily go into an envelope:


Listę materiałów znajdziecie na blogu C4Y. Miłego dnia :-)
You'll find the supplies list on the C4Y blog. Have a nice day :-)

Brak komentarzy: