środa, 10 czerwca 2015

Always Sweet

Dzisiaj przypadła moja kolej publikacji na blogu Lemoncraft. Na tę okazję przygotowałam dwie prace z najnowszej kolekcji, Senne Poranki, starając się pokazać jej "odróżowione" oblicze ;-))
Today is my turn to post for Lemoncraft. For this occasion I created two projects using the latest release, Dreamy Mornings, and tried to present its "de-pinked" version ;-))

Jako pierwszy - layout na bazie pięknie wycinanego arkusza specjalnego:
The first creation is the layout I created using the specialty cut sheet for the background:


Tło pod zdjęcie tworzą wycięte z arkusza etykiety vintage, uzupełnione o kwiaty i dodatki z kolekcji.
The photo is matted with cut-out vintage images and decorated with flowers and embellishments from the collection:






Druga praca, kartka ślubna, już bez grama różu ;-)
The other creation, a wedding card, is made without a drop of pink ;-)


Tu również wykorzystałam wycięte etykiety i dodałam bukiet róż i tekturowe elementy:
I also used the cut-out images here and added a bunch of flowers and chipboard elements:




Poszczególne warstwy podklejałam na kosteczkach 3D, co dało przyjemną dla oka przestrzenność :-)
I mounted the layers on 3D dots which resulted in a pleasant dimension :-)


Szczegółową listę materiałów znajdziecie na blogu Lemoncraft. Miłego dnia :-)
You will find a linked supply list on the Lemoncraft blog. Have a nice day :-)

3 komentarze:

sklepmiszmaszpapierowy pisze...

Wspaniałe, przepiękne prace :) Róż lubię bardzo więc LO bardzo mi się podoba. Ale kartka miętowa jest the best ;-)

Ludkasz pisze...

Pięęękne prace:)

el pisze...

oj róż jest ---- bukiecik z róż