środa, 24 czerwca 2015

Dla naczyciela gry / Card For A Piano Teacher

Czas na kolejną kartkę z podziękowaniem - tym razem dla nauczyciela gry na pianinie.
Time to share another thank you card - this time for a piano teacher.


Inspirowałam się tym kursem - choć ostatecznie wprowadziłam kilka małych zmian ;-)
I was inspired by this tutorial - though in the end I introduced a couple of changes ;-)


Ponieważ to kartka dla mężczyzny, kwiaty "przykryłam" kluczem wiolinowym, a kilka dodatkowych umieściłam również w roli...zawijasów ;-)
As it's a card for a man, I "covered" the flowers with a treble clef and added some more to work as...flourishes ;-)


Jedną ze zmian, jakie wprowadziłam, było nadanie kartce większej przestrzenności, by wyglądem przypominała prawdziwy instrument:
One of the changes I made to the tutorial was adding some more dimension so that the card imitates a real instrument more accurately:


Prosty pomysł, duży efekt :-))
A simple idea, an impressive look :-))

15 komentarzy:

Rainey's Craft Room pisze...

A fabulous card for a music lover, really beautiful.
Lorraine

Agnieszka Korman pisze...

Cudo!!!

ewinka Nowa pisze...

Piękna i elegancka kartka :-)))

Zuzanna Magdalena pisze...

Przepieknie wykonana!

SiódmyAnioł pisze...

Fantastyczny efekt :)

piaseiza pisze...

Świetna, bardzo podobają mi się kartki z nutami.

sklepmiszmaszpapierowy pisze...

Niesamowita jest!

Klaudia/Kszp pisze...

Ach!

Magda Wisiorek pisze...

Piękna! I tak bardzo elegancka.

Janka pisze...

Przepiękna..niestety nigdy nie uczyłam się grać:)

a.le kartka pisze...

Wspaniała!

limarose pisze...

Efekt genialny! Rewelacyjna kartka :)

OriBella pisze...

Świetna!

Ludkasz pisze...

Rewelacyjna!

el pisze...

ten klucz na kwiatach jest kluczem do sukcesu