poniedziałek, 15 czerwca 2015

Steampunkowy komplet dla taty / A Steampunk Set For Dad

Już wkrótce Dzień Taty, dlatego też na mój dzisiejszy post dla Maja Design przygotowałam zestaw, który można podarować na tę okazję :-)
Father's Day is coming soon, and therefore for my today's post for Maja Design I created a set that can be presented on that occasion :-)


Zestaw składa się z kartki...
The set consists of a card...


...i notesu na zapiski:
...and a notepad:


Piękne papiery mojej ulubionej kolekcji, Autumn Vintage Basics uzupełniłam elementami metalowymi:
To the beautiful papers of my favourite Autumn Vintage Basics collection I added some metal embellies:


...oraz tekturki, które embossowałam pudrem Frantage:
...and some chiboard pieces that I heat-embossed with the Frantage ep:



Wewnętrzne okładki notesu ozdobiłam stemplami:
I decorated the inner covers of the notepad with stamps:



Szczegółową listę materiałów znajdziecie na blogu Maja Design.
A tymczasem - miłego dnia :-)
You will find detailed supply list on the Maja Design blog.
Have a nice day :-)

8 komentarzy:

sklepmiszmaszpapierowy pisze...

O raju, jest cudny. Piękny, męski, idealny!

IWA pisze...

Jak zawsze ciężko oczy oderwać!

Jadwiga pisze...

fantastyczny komplet- dech zapiera :)))

ewinka Nowa pisze...

Wspaniały komplet ,te złocenia dodały mu elegancji :-)))

a.le kartka pisze...

Niezwykły komplet dla mężczyzny! Warstwy, detale, bogata kompozycja - klasa!

Anonimowy pisze...

Piękne męskie i cudowne :)

Ludkasz pisze...

WOw, mistrzowski komplet:)

el pisze...

iście męska rzecz