sobota, 13 czerwca 2015

Together

Dzisiaj na blogu Maja Design mamy Dzień Inspiracji Layoutowej ;-)) Dziewczyny z drużyny przygotowały scrapy na dowolny temat - mój opowiada o bliskich relacjach rodzinnych :-)
Today we're having the Layout Inspiration Day at Maja Design :-) The team girls created layouts on various subjects - mine tells a story of a certain close family relationship:


Layout to moja wersja "clean&simple" - do klasyki stylu bardzo mu daleko, ale jak na mnie, dodatków jest wyjątkowo mało :-) Najpierw przy pomocy maski i kilku kolorów tuszy naniosłam wzór na tło:
Layout is my attempt at clean&simple - I know it's rather far from the classic style, but there are really few embellishments as for my possibilities :-) Firstly, I added a pattern to the background using a stencil and a couple of inks:


Okrąg uzupełniłam o kilka distressowych kleksów:
I completed the circle with a couple of Distress stains:



...oraz kilka tekturek, metalowych dodatków i epoksydowych kształtów:
...and a few chipboard and epoxy shapes and metal embellishments:



Odwiedźcie bloga MD i obejrzyjcie layouty moich utalentowanych koleżanek! Miłego dnia :-)
Visit the MD blog to see my talented friends' layouts! And have a nice day :-)

3 komentarze:

sklepmiszmaszpapierowy pisze...

Faktycznie mało dodatków jak na Ciebie ; ( ale jak zwykle u Ciebie pięknie :)

Ludkasz pisze...

Świetnie wyszło:)

el pisze...

świetne