wtorek, 11 sierpnia 2015

Marzenia / Dreams

Jakiś czas temu na zlocie kupiłam tekturkę z cytatem, który bardzo mi się spodobał - i umieściłam go na scrapie, który przygotowałam na mój post dla Lemoncraft:
Some time ago I bought a chipboard with a quotation that I like quite a lot - and I put it on the layout I made for my post for Lemoncraft:


Nie wiem, jako to się sprawdza w przypadku naprawdę "dużych" marzeń ;-) ale do tych mniejszych z pewnością pasuje! Użyłam papierów z kilku kolekcji, m.in. Nie zapomnij mnie, która wróciła niedawno, odświeżona, i z nowymi papierami w wersji Basic! Najpierw dodałam trochę tekstury:
I don't know how it works for those really "big" dreams ;-) but for the "small" ones surely does!I used papers from several collections, and among them the "Forget me not" collection that returned to the store, refreshened and with new designs in the Basic version! First I added some texture:


A potem już dodatki:
And then some embellies:








I oczywiście kwiaty :-) A wśród nich duży, ręcznie robiony, ze szklanym kaboszonem, który dostałam w prezencie od koleżanki:
And flowers, of course :-) And among them the large, handmade flower with a glass cabochon my friend gave me:


Listę materiałów znajdziecie na blogu Lemoncraft - a to jeszcze nie koniec, zaglądajcie po kolejne prace :-)
You will find the supply list on the Lemoncraft blog - and that's not the end, pop in soon for more projects :-)

2 komentarze:

Agnieszka Korman pisze...

Fantastyczna kompozycja, śliczne LO!

Ann pisze...

Piękna kompozycja, detale - idealnie dobrane :)