wtorek, 15 września 2015

Razem dla Lemoncraft ;-) / Together For Lemoncraft ;-)

Moi chłopcy - razem - na mój post dla Lemoncraft :-)
My boys - Together - for my DT post for Lemoncraft :-)


Wykorzystałam kolekcję Nie zapomnij mnie w wersji głównej i Basic. W narożnikach naniosłam wzór za pomocą maski i pasty strukturalnej:
I used the Forget Me Not collection in the main and the Basic versions. I added some pattern in the corners of my page using a stencil and texture paste:
By dodać nieco lekkości, pod postarzone krawędzie włożyłam skrawki gazy:
I tucked strips of cheesecloth under the distressed edges to add lightness:
Pod zdjęciem umieściłam etykiety vintage:
I layered the photo upon vintage labels:
Pozostało dodać nieodłączne w moich pracach kwiaty ;-)
I couldn't do without flowers ;-) 
 
Kwiatowy bukiet zaakcentowałam też delikatną koronką:
I accented the flower bouquet with delicate lace:
 
Wpadnijcie jeszcze zobaczyć, jak wykorzystałam skrawki po tej i innych Lemncraftowych pracach :-))
Do pop in later to see how I used up left-overs from this and other Lemoncraft projects :-))
 
 
 

2 komentarze:

kigabet vel Ki pisze...

uwielbiam sposób w jaki "ubierasz" swoich chłopaków w kwiaty - zawsze po mistrzowsku :)

Ludkasz pisze...

Ale fajnie zaglądają przez rozdarcie na świat;)Suepr