poniedziałek, 5 października 2015

My Boy - Maja Design

Na mój dzisiejszy post dla Maja Design przygotowałam kolejną pracę z najnowszej kolekcji, Enjoying Outdoors. Tym razem to layout z moim młodszym synkiem :-)
For my today's post for Maja Design I created another inspiration using the latest collection, Enjoying Outdoors. This time it's a layout with my younger son :-)


Postawiłam na niemal monochromatyczną paletę i stemplowane tło:
I opted for an almost monochromatic palette and stamped background:


...oraz dodatki wyrażające osobowość mojego chłopczyka ;-) Np. zegary symbolizują jego precyzyjne i szybkie myślenie, a button z sercem - szczerą i dobrą naturę :-)
...and embellishments that reflect my boy's personality ;-) And so, for instance, clock elements symbolise his quick and precise thinking an the heart button - his good and open nature :-)



Prawdziwa stara tarcza zegarkowa pasuje idealnie do stylu całości:
This real vintgae watch face perfectly matches the style:


Metalowe dodatki i ćwieki w fajnych kształtach zawsze się sprawdzają ;-))
Metal embellies and fancy brads are always a good choice ;-))


I jak już skończyłam, to się zorientowałam, że nie ma ani jednego kwiatka! Czyli - dałam radę! :-))
Spis materiałów znajdziecie na blogu MD, a cukierki do wygrania - tutaj!
And when I finished I realised there's not a single flower in it! So I made it! :-))
You will find the list of supplies on the MD blog, and some candy to grab - here! :-))

10 komentarzy:

Janene pisze...

LOVE IT!!!! Great layout!!!!! I love all the elements.

sklepmiszmaszpapierowy pisze...

Jest niesamowity. I cudny mimo braku kwiatków :)

Kasia Udalska pisze...

Ale cuda, tyle szczegółów...piękny scrap!

IWA pisze...

Cudny jak zawsze!

iluszka pisze...

Fenomenalny scrap, dodatki zachwycają!!!

eva pisze...

bez kwiatków?! a jakie eleganckie i delikatne. Super oprawa uroczego zdjęcia.

artiza pisze...

fenomenalne...zachwyca każdy element:)

Portos pisze...

Bardzo fajne! :)

Zielonooka pisze...

no patrz i bez kwiatków się da ;) wyszło super!

mapowska pisze...

Genialny! Świetna harmonia kolorów i kształtów! :)