poniedziałek, 28 grudnia 2015

Precious Memories

Na mój dzisiejszy post dla Maja Design przygotowałam layout w bardzo rodzinnym klimacie :-)
For my today's post for Maja Design I created this layout filled with family warmth :-)


Zdjęcie sprzed niemal roku, zrobione w Nowy Rok, podczas wizyty kuzynostwa. Dzieciaki (moje, siostry i kuzynki) świetnie się razem czują, a choć dzieli nas prawie 500 km mają tak samo bliskie relacje jak my, ich mamy :-) Dlatego ten layout przynosi cenne wspomnienia również dla mnie - i stąd tytuł.
The photo was taken almost a year ago, on the New Year's Day, during my cousin's visit. The kids (mine, my sister's and my cousin's) are going great together, and though there's 500 km between us, they have the same close relations as we, their mothers, have had :-) And so this layout brings precious memories for me too, and thus the title:


W tle pod zdjęciem ułożyłam rozmaite serwetki z wykrojników oraz śnieżynki i dodałam sporo brokatu oraz kryształki, by nadal skrzącej się lekkości:
I matted the photo with various die-cut doilies and snowflakes and added a lot of glitter to give the whole that frosty glimmer:



Datę ułożyłam z naklejek:
I used stickers for the date:



Jest też kilka kwiatuszków (oczywiście ;-)) i piękny metalowy zegar w prześlicznej ramce:
I also added some flowers (of course ;-)) and a beautiful clockface in a gorgeous chipboard frame:


To nie jedyny layout z tym zdjęciem - zaglądajcie, wkrótce się ujawni ;-))
It's not the only layout with this photo - keep dropping by, I'll share it soon ;-))

Spis materiałów znajdziecie na blogu MD. Miłego dnia!
You can find the supply list on the MD blog. Have a nice day!

2 komentarze:

artiza pisze...

CUDO...poświątecznie życzę wszystkiego TWÓRCZEGO w Nowym Roku:)

angel pisze...

Taki zimowy i romantyczny jednocześnie :)