środa, 6 stycznia 2016

Home For the Family

Dzisiaj kolejna praca dla Maja Design, którą przygotowałam na mój post. Tym razem to praca z kategorii off-the-page - domek z błogosławieństwem dla mojej rodziny :-)
Today I have another Maja Design project to share that I created for my DT post. This time it's an otp project - a house with the blessing for my family :-)


Gotową bazę MDF okleiłam papierami Maja Design z kolekcji Vintage Summer Basics. Ułożyłam warstwy z wyciętych tagów, a na nich umieściłam nasze rodzinne zdjęcie:
I covered a ready-made MDF base with Maja Design papers from the Vintgae Summer Basics collection. I layered cut-out tags and place our family photo on top:




Kompozycję zdobi ukwiecona gałązka, szyld i gniazdko:
I decorated my design with a flower cluster, keyhole plate and a bird nest:



Na odwrocie umieściłam wycięty z tektury cytat z Biblii:
On the other side I placed a chipboard Bible quotation that says: "The Lord is my Shepherd, I shall not want".


W tle ułożyłam serwetki z wykrojnika i kompozycję kwiatową wokół pięknie zdobionego metalowego krzyża:
In the background I put die cut doilies and a flower cluster around the beautiful intricate metal cross:



"Dach" mojego domku zdobią dwie figurki aniołków i kwiaty. Na koniec tu i ówdzie naniosłam pastę pękającą, by uzyskać efekt shabby chic.
I decorated the "roof" of my house with two angel figurines and flowers. To complete my project, I added crackle paste here and there for a more shabby look.



Miłego dnia :-)
Have a nice day :-)

6 komentarzy:

sklepmiszmaszpapierowy pisze...

Cudny domek z uroczą rodzinką:)

MiniArt Monika Prokop-Królak pisze...

Piękny domek :)

a.le kartka pisze...

Przepiękny domek!

Nancy Dynes pisze...

Everything about your fabulous ‘off the page’ project brings a ray of summer sun to a wintery day! I love the soft colors, dimension, and balance of perfectly placed embellishments!! Beautiful!!
Hugs,
Nancy

danka pisze...

wspaniały pomysl na prezent :)

Ludkasz pisze...

Przepiękny domek!!!