piątek, 8 stycznia 2016

Kalendarz różany / Rose Calendar

Na mój pierwszy tegoroczny post dla Lemoncraft przygotowałam prace, które wykonuje się w zasadzie...raz do roku ;-) Tak, mam na myśli kalendarze ;-) Moje są w dwóch rozmiarach, dla romantycznych dusz. Pierwszy z nich wykonałam z jednej z moich najulubieńszych kolekcji, Dom Róż:
For my first DT post for Lemocraft this year I created something that is usually made...once a year ;-) Yes, I mean calendars ;-) I made two, in two sizes, but both for romantic souls. The first one features one of my most favourite collections ever, the House of Roses:


Kalendarz, jak każdy inny przedmiot użytkowy, powinien być przede wszystkim praktyczny. Dlatego też użyłam minimum ozdób, a cudne papiery robią cały efekt ;-)
A calendar, as any other item to be used daily, should be practical first of all. And so I used a minimum of embellishments and gorgeous papers do the job ;-)





Wewnętrzne okładki i przekładki ozdobiłam stemplami:
I decorated the inner covers and separators with stamps:



Drugi kalendarz, mniejszy "kieszonkowiec", powstał z użyciem kolekcji Nie zapomnij mnie:
The other calendar, a smaller pocket size one, was made using the Forget Me Not collection:





A na koniec, by nie odkładać za szybko pięknych papierów, z prawdziwą przyjemnością zrobiłam jeszcze kartkę urodzinową:
And finally, not to put beautiful papers away too quickly, I made a wedding card with pleasure:





A spis materiałów znajdziecie na blogu Lemoncraft :-)
The list of supplies can be found on the Lemoncraft blog :-)

7 komentarzy:

Ludkasz pisze...

Przepiękne prace:)
Własnie mi uświadomiłaś,że nie mam jeszcze kalendarza..Ależ ten czas leci
Pozdrawiam:)

Anonimowy pisze...

Piękne :) a kartka chyba urodzinowa;)

Oliwiaen pisze...

Bardzo dziękuję! Drogi Anonimie, oczywiście masz rację!! Dziękuję za czujność!

artiza pisze...

Och MAJU...same cudeńka u Ciebie...podziwiam:)

Nancy Dynes pisze...

Your calendar and card are elegant and lovely, Maja!!
Hugs,
Nancy

Monia - Monika Jakubowska pisze...

Śliczności :) Zachwycił mnie zwłaszcza notes kieszonkowy :)

Mona_63 pisze...

Śliczne... widać po nich jaką romantyczką jesteś ;)