środa, 11 maja 2016

Cudowne codzienne chwile / Wonderful Everyday Moments

Na mój dzisiejszy post dla Maja Design przygotowałam layout z najnowszej kolekcji Vintage Romance - ale chociaż użyłam papierów takich jak Marriage Proposal (oświadczyny), z romansem ani małżeństwem nie ma nic wspólnego ;-) Ot, po prostu, zwykłe codzienne chwile :-)
For my today's post for Maja Design I made a layout using the latest collection, Vintage Romance - but though I used papers such as Marriage Proposal, it has nothing to do with romance or marriage ;-) Just simple everyday moments:-)



Tak naprawdę rzadko scrapuję zdjęcia z jakichś szczególnych wydarzeń - znacznie częściej to po prostu zwykłe ujęcia, zrobione bez okazji. Bo przecież życie składa się z takich wspaniałych, zwykłych chwil :-) Na tym scrapie wycięłam środek jednego arkusza i powstałą ramkę nakleiłam na arkusz bazowy. Następnie ułożyłam pod zdjęciem kompozycję z tagów i wyciętych wykrojnikami tarcz zegarowych. Kompozycję uzupełniłam metalowymi ozdobami:
As a matter of fact I rarely scrapbook photos of some special occasions - much more often they are just ordinary shots, taken on no occasion. Life is composed of such wonderful everyday moments, isn't it? :-) In this layout I first cut out the centre of one of the papers and layered it upon another. The I matted my photo with tags and die-cut clocks. I completed my design with metal embellies:





I tutaj przyznam się do czegoś: motywy aut nie pojawiły się dlatego, że Kuba jest jakimś wyjątkowym miłośnikiem starych pojazdów ;-) Oczywiście, interesuje się motoryzacją ale raczej wypasionymi brykami w stylu Jamesa Bonda ;-) To ja marzę o takim starym automobilu! Ale realistycznie podchodząc do kosztów takiego marzenia, pozostaje mi cieszyć się jedynie takimi starociami ;-)
And here I must confess: the cars images are not here because Kuba is a special fan of old automobiles ;-) Of course, he likes vehicles, but rather those fancy James Bond-style rides. It's me who dreams of an old automobile! But realising the cost of that dream, I must content myself with these oldies ;-)


Nie dość, że nie pożerają paliwa, to jeszcze są przydatne jako pojemniki na buttony i narożniki metalowe ;-)
Spis materiałów wykorzystanych do LO znajdziecie na blogu MD, a tymczasem - miłego dnia!
Not only don't they consume tons of fuel, but also serve as useful buttons and metal corners containers ;-)
You will find the LO supplies list on the MD blog - have a nice day!

3 komentarze:

iluszka pisze...

Scrap przepełniony miłością...

kigabet vel Ki pisze...

osiem lat ... więc odkopuję wspomnienia i wracam myślami do wspólnie spędzonego czasu, kiedy nie gnał on tak szybko ;) zapraszam do siebie ... na wspominki i nie tylko

Ludkasz pisze...

świetnie to poskładałaś!