środa, 31 sierpnia 2016

Ślubne kamee / Wedding Cameos

Oprócz mapki do layoutu, skorzystałam też z mapki kartkowej Primy. I chociaż na początku głowiłam się trochę, jak tu przedstawić dwa elementy na froncie (przyzwyczajona jestem bowiem do zasady nieparzystej kompozycji) - to wystarczyło przejrzeć zasoby stemplowe, by pomysł sam się pojawił ;-)
Apart from the layout sketch, I also used Prima'a card sketch. And though at first I was wondering how to represent two frontal elements (as I follow the odd number rule for composition) - I only needed to go through my stamp stash and the idea came ;-)


Ułożyłam warstwowo kilka papierów, dodałam wyciętą wykrojnikiem serwetkę i stemplowane kamee. Na koniec dodałam kilka mini różyczek i perełek:
I layered several pieces of paper, added a die-cut doily and stamped cameos. Tiny roses and pearls were the finishing touch:




To jeszcze nie koniec prac na dzisiaj, zajrzyjcie później :-)
That's not all for today, do pop in later :-)


2 komentarze:

piaseiza pisze...

Ślicznie i pomysłowo :)

Oliwiaen pisze...

Bardzo dziękuję, Iza :-)