wtorek, 22 listopada 2016

Blessings

Listopad nieubłaganie zbliża się do końca - i Święta coraz częściej przychodzą na myśl. Dlatego też, gdy otworzyłam zestaw papierów Winter Joy od the ScrapBerry's - od razu poczułam świąteczny klimat i layout powstał nie wiedzieć kiedy ;-)
November is mercilessly coming to an end - and Christmas is comingto one's mind more and more often. And so, when I opened the Winter Joy collection by the ScrapBerry's, I immediately felt the holiday spirit and the layout just came into being ;-)


Kolekcja jest po prostu piękna, idealnie dla mnie :-) Wzory, kolory - wszystko mi się w niej podoba! A szczególnie papier, który wybrałam na tło - wzór w jodełkę i śnieżynkowa ramka. Dlatego dodatki dobrałam bardzo oszczędnie: kilka motywów wyciętych z arkusza dodatków:
The collection is simply beautiful, as if made for me ;-) Patterns, colours - I like everything about it! And especially this sheet I chose for my background - the herringbone pattern with the snowflake frame. And so I only added a couple of embellies: some cut-out motives:


...śnieżynki z dziurkacza ozdobione drewnianymi buttonami:
...punched snowflakes decorated with wooden buttons:


...kompozycję kwiatową i piękny, matowy button:
...the flower cluster with this gorgeous matte button:


...i delikatne, małe ozdóbki:
... and delicate small embellies:


Szczegóły materiałowe znajdziecie w poście na blogu the ScrapBerry's. Miłego dnia!
Find the supply details on the ScrapBerry's blog. Have a nice day!

4 komentarze:

rosaliaa pisze...

taki spontaniczne prace są najlepsze :)

anai.pl pisze...

Świetny :) Podoba mi się bardzo kolorystyka i taki mroźny klimat :)

iluszka pisze...

Fantastyczny klimat!

Projekt Papier pisze...

Piękna praca! podziwiam Twoich chłopaków, że znoszą tyle sesji zdjęciowych dla mamy ;) super pamiątki... jak oni je rozdzielą? no dobra... mają jeszcze na to trochę czasu :)