niedziela, 6 listopada 2016

Święta w pastelach / Pastel Christmas

Ruszyło specjalne, dwumiesięczne świąteczne wyzwanie na blogu the ScrapBerry's. Przygotowałam na nie świąteczną kartkę w stylu vintage i nietypowych, pastelowych kolorach różu i mięty kolekcji Winter Joy:
A special, two-month Christmas challenge started at the ScrapBerry's blog. I created a vintage Christmas card using a rather unusual combo of pastel pink and mint of the Winter Joy collection:


Ułożyłam kilka warstw papierów, jako tło użyłam przepięknego różowego sweterka ;-)
I layered several papers, choosing a beautiful pink sweater for the background ;-)


Dodałam kilka wyciętych elementów z arkusza dodatków i ozdoby:
I added a couple of elements cut out from the images sheet and some embellies:



Koniecznie zajrzyjcie na bloga firmowego po szczegóły tego specjalnego wyzwania - i prace moich zdolnych koleżanek z DT :-)
Do visit the SB blog for the details of this special challenge - and to see the samples by my talented DT friends :-)

5 komentarzy:

mosia pisze...

Może i nietypowe kolory, ale pięknie wyszło!

Fiołeczek pisze...

Ślicznie :) masz swój charakterystyczny styl :)

Wiktoria lk pisze...

Wow, nietypowa, ale piękna!

Oliwiaen pisze...

Bardzo dziękuję :) Kiedyś nie byłam przekonana do takich kolorów na Święta, ale teraz bardzo mi odpowiadają ;-)

Magda Wisiorek pisze...

Te nietypowe kolory są bardzo, bardzo świąteczne! Kartka przytulna i masz rację - różowy sweterek jest świetny!