piątek, 23 grudnia 2016

Angels On Duty - Prima BAP+PPP

Udało się! Oto ostatni z dwunastu layoutów do comiesięcznych mapek Primy :-)
I did it! Here's the last of the twelve layouts following Prima monthly BAP sketches :-)


Jak na grudzień przystało, wybrałam temat świąteczny i dopasowałam do niego wszystkie dodatki ;-)
Tło mapki - zapewne mediowe w założeniu autorki ;-) - mnie od razu skojarzyło się z kokardą przewiązaną na prezencie. Stąd poziome "maziaje" to u mnie gwiezdny szlak z szablonu, a pionowe - kokarda z tiulowej taśmy ;-))
As befits December, I chose a Christmas theme and matched all embellies with it :-) The sketch background - I suppose the author thought it mixed-media ;-) - looks like a ribbon bow tied on a gift. And so I represented the horizontal "strokes" with stencil stars stripe and the vertical ones - with a bow of tulle ribbon ;-))




Oryginalnie, filcowe literki tytułu były białe, ale słabo było je widać na jasnym tle, więc potuszowałam je turkusowym tuszem, a drugą jego część ułożyłam z naklejek:
The felt letters of the title were originally white, but as such were poorly visible against the light background, so I inked them turqouise and used stickers for the second part:


Oczywiście, nie mogło zabraknąć kwiecia rozmaitego z dodatkiem śnieżynek i kryształków :-)
Of course I couldn't do without flowers of various kind plus some snowflakes and bling :-)


Przyznam się, że jestem niezmiernie dumna z siebie, to chyba pierwsze moje postanowienie dotrzymane tak na 100% :-) Aż sobie zrobiłam zestawienie!
I must admit I'm very proud of myself, I think it's my first resolution ever kept 100% :-) I just had to do a summary!



Hm, może teraz powinnam pomyśleć o kondycji, albo nowym języku? ;-))
Hm, perhaps I should think of my physical stamina, or a new language? ;-))

5 komentarzy:

Joanna pisze...

bardzo fajne LO - no jak prezent! ;) i postanowienie świetne! gratulacje, że udało się jego dotrzymać. może i ja powinnam coś podobnego sobie postanowić. jestem taka nie LO-sowa, że aż strach. a w sumie to byłoby dobre ćwiczenie. no i zostałoby coś dla mnie na pamiątkę, bo wszystkie kartki lecą w ludzi ... do przemyślenia! :)
pozdrawiam i życzę wesołych i zdrowych Świąt!

a.le kartka pisze...

Gratuluję konsekwencji w realizacji postanowienia :)
Zestawienie wszystkich scrapów robi wrażenie, jest powód do dumy :)
Najpiękniejszych Świąt Bożego Narodzenia!

MiniArt Monika Prokop-Królak pisze...

Wspaniały i radosny layout :)

mosia pisze...

Piękny!
I gratuluję wytrwałości!

Oliwiaen pisze...

Dziękuję bardzo!