środa, 21 grudnia 2016

Merry Christmas - Świąteczna ramka / Christmas Photoframe

W moim dzisiejszym poście dla Maja Design przedstawiam...prezent świąteczny dla Dziadków ;-)
In my today's post for Maja Design I'm sharing...a Christmas gift for Grandparents ;-)


Zdjęcie moich Aniołków ;-) oprawiłam w kolekcję I Wish, wybierając arkusze w czerwieni, brązie i beżu, układając warstwową kompozycje z wyciętych elementów:
I decorated the photo of my Angels ;-) using the selected I Wish papers in red, brown and sand beige, layering various elements:



Dodałam kilka białych akcentów, a samo zdjęcie stylizowałam na pocztówkę:
I also added some white accents and made the photo look like a postcard:


Oczywiście, jest i skrząca się brokatem kompozycja kwiatowa:
Of course, I couldn't do without a glittery flower cluster:


Layout jest w mniejszym niż zwykle formacie (8x8"), by zmieścił się w ramce:
The layout is smaller than my usual pages (8x8") so that it can go into a frame:


...i można go było postawić na półce :-)
...and be put onto a shelf :-)


Miłego dnia!
Have a nice day!

5 komentarzy:

piaseiza pisze...

Cudowny prezent!

Tenshi pisze...

Wspaniały pomysł na prezent. I prześliczne wykonanie. Zawsze byłaś i będziesz moim guru od LO!

a.le kartka pisze...

Prezent idealny! Bardzo podoba mi sie pomysl na pocztowkowa stylizację.

Ludkasz pisze...

CUdny prezent wymyśliłaś:)
Gratuluję!
Maju pięknych, radosnych Świąt Bożego Narodzenia Ci życzę:)

Oliwiaen pisze...

Bardzo dziękuję!
Tenshi, aż się wzruszyłam :-)