czwartek, 8 grudnia 2016

Świąteczne pastele / Christmas Pastels

W moim dzisiejszym poście dla the ScrapBerry's pokazałam kartkę świąteczną w palecie, jakiej jeszcze nigdy nie użyłam w kartce Bożonarodzeniowej ;-)
In my today's post for the ScrapBerry's I share a festive card featuring the colour palette I've never used for a Christmas card before ;-)


Nie spodziewałam się zupełnie, ale połączenie bieli, szarości i różu wygląda bardzo...zimowo :-)
I was surprised that a combo of white, grey and pink looks so...wintery :-)


Kartka powstała z wybranych papierów kolekcji Winter Wonderland, a ozdobiłam ją kompozycją z dodatkiem wykrojnikowych gałązek i poinsettii -  przyznam, że mam kilka różnych wykrojników tego kwiatu, ale moim skromnym zdaniem ten Magnoliowy jest najlepszy. 
I made the card using selected papers from the Winter Wonderland collection and adding the flower cluster with die cut twigs, mistletoe and a poinsettia - I have several different dies of the flower but I think this Magnolia one is the best.


A jak Wam się podoba taka niestandardowa paleta? :-)
How do you like such original colour combo? :-)

7 komentarzy:

Mona_63 pisze...

Bardzo!!! I ładnie i elegancko :)

mosia pisze...

Pięknie się prezentuje :-)

a.le kartka pisze...

Niezwykła!

karolina jeżak pisze...

Piękna! Bardzo oryginalna. :)

Kasia Bogatko pisze...

Rzeczywiście kolory może nie są oczywistym wyborem na świąteczną kartkę, ale mi podobają się bardzo :)

Oliwiaen pisze...

Bardzo Wam dziękuję :)

ewinka Nowa pisze...

Róż z szarością zawsze pięknie wygląda :-))) Piękna kompozycja :-)))