poniedziałek, 22 maja 2017

True Love

W moim dzisiejszym poście dla the ScrapBerry's pokazałam delikatną, lekką wiosenną kartkę:
In my today's post for the ScrapBerry's I shared this delicate, light spring card:


Jak może już wiecie, nie przepadam za żółtym. Kiedy jednak połączony jest z odcieniami różu i morskiej zieleni, jak w kolekcji Cherished Jewels, już tak bardzo mi nie przeszkadza ;-) 
W tle ułożyłam wiele warstw, by kolory i wzory przeplatały się wzajemnie:
As you may know already, I don't particularly favour yellow. But when combined with pink shades and teal, like in the Cherished Jewels collection, I really don't mind ;-) 
I layered many papers in the background so that the colours and patterns intertwine:


Następnie dodałam kwiaty i perłowe ozdoby:
Then I added some flowers and pearl embellies:



Chociaż żółta, kartka i tak mi się podoba, jest lekka i radosna, znacznie bardziej słoneczna niż wiosna w tym roku ;-) A Wam jak się podoba?
Although the card is yellow I still like it, it's light and cheerful and much more sunny than the spirng this year ;-) and how do you like it?

3 komentarze:

a.le kartka pisze...

Zestawienie kolorów super - świeże, lekkie i radosne:) I jeszcze tyle warstw, świetna kartka!

Niebiesko_Oka pisze...

Kartka pełna słońca :).

Oliwiaen pisze...

Bardzo dziękuję :)