czwartek, 29 czerwca 2017

Po męsku / Masculine Cards

Bardzo intensywna końcówka czerwca spowodowała, że zagubił mi się w akcji post dla Maja Design ;-) Uzupełniam więc szybciutko! A na ten post, dwa dni przed Dniem Ojca, przygotowałam - oczywiście! - męskie kartki :-)
A very intense end of June made me totally forget to share my post for Maja Design ;-) And so I'm quickly catching up! For that post that went public two days before Father's Day I created - naturally! - some masculine cards :-)


Pierwsza kartka, z uniwersalnym napisem, nadaje się również na Dzień Ojca ;-)
The first card, with a universal "Best wishes" sentiment, would be OK for Father's Day too ;-)


Na warstwach papierów ułożyłam wycięty wykrojnikiem border i wycięte ręcznie tagi jako tło dla obrazka z przystojniakiem ;-) Dodałam też ćwieki, zawieszkę i kilka kamyczków dla ozdoby i koloru:
I layered some papers, a die-cut border and a hand-cut tags to mat the handsome dude tag ;-) I also added some brads, a charm and some acrylic gems for character and colour:



Druga kartka jest urodzinowa, z obrazkiem starociowego auta jako motywem głównym (ach, mieć takie cudo!):
The other card is a birthday one, with a vintage car image as the main motif (oh to have such a beauty!):


Tutaj zużyłam najmniejsze kawałeczki papierów - wycięłam dziurkaczem kwadraty i zrobiłam patchworkowe tło. Do tego kilka tekturowych zębatek i zawieszka na wstążeczce i gotowe :-)
I used up the smallest pieces of paper here - I punched squares and made a patchwork background. Then I added some chipboard gears and a charm on plaid ribbon and it was finished :-)



Papiery bazowe pochodzą ze świątecznej kolekcji Home for the Holidays, a obrazki z Vintage Romance - pełną listę materiałów znajdziecie na blogu MD.
Miłego dnia!
The background papers are from the Christmas collection, Home for the Holidays, while the image from the Vintage Romance set - find the full list of supplies on MD blog.
Have a nice day!

2 komentarze:

a.le kartka pisze...

Swietne vintagowe kartki!

Oliwiaen pisze...

Bardzo dziękuję! To szczególna zasługa papierów, obrazki niesamowicie ułatwiają sprawę :)