środa, 6 września 2017

Here Comes the Sun - My Creative Scrapbook

Przyszła pora na przedstawienie wrześniowego kitu Limited Edition od My Creative Scrapbook :-) Tym razem papiery i tekturowe naklejki od Blue Fern Studios, dodatki Primy, złota mgiełka i piankowe litery dobrane pod względem dość nietypowej dla mnie palety pozwoliły mi oprawić - chyba pierwszy raz - zdjęcie bez ludzi ;-)
Time to introduce the projects I made using the September Limited Edition kit by My Creative Scrapbook :-) This time Blue Fern Studios papers and chipboard stickers, Prima embellishments, golden mist and foam letters selected according to the palette that is quite unusual for me, but which allowed me to scrapbook - for the first time, I think - a photo without people ;-)


Bardzo rzadko używam żółci i pomarańczu w swoich pracach - ale do zdjęcia nieba nad Śniardwami te kolory idealnie się nadały :-) Użyłam jedynie kilku dodatków, by zdjęcie od razu przyciągało oko:
I very seldom use yellows and oranges in my projects - but for the photo of the sky above the Śniardwy lake they were just perfect :-) I only used a couple of embellishments so that the photo draws all the attention:





A Wy oprawiacie zdjęcia przyrody, czy raczej koncentrujecie się na osobach? :-)
Do you scrapbook photos of the nature, or rather concentrate on people? :-)

Zajrzyjcie jutro po kolejny layout!
Do pop in tomorrow for another layout!

2 komentarze:

Anonimowy pisze...

Coś przepięknego!

Craftfanka pisze...

Pięknie ! Twoje prace zachwycają :)