wtorek, 26 września 2017

Torcik w turkusach / A Turqouise Wedding Cake

Skoro już wyciągnęłam papiery Gossamer Blue do kartki ślubnej, którą pokazywałam kilka dni temu, to od razu z rozpędu powstał ślubny box :-)
As I took out the Gossamer Blue for the wedding card I shared a couple of days ago, I also made a wedding exploding box :-)


Jak zwykle wieczko ozdobiłam kompozycją kwiatową:
As ususally, I decorated the lid with a flower cluster:


...a we wnętrzu umieściłam paski na prezent w gotówce...
...and inside I placed paper strips for some money gift...



...i oczywiście piękny tekturowy torcik:
...and of course a beautiful chipboard cake:


Miłego dnia!
Have a nice day!

4 komentarze:

karolina jeżak pisze...

Śliczne pudełko. Tort prezentuje się fantastycznie! :)

Oliwiaen pisze...

Dziękuję :-) To prawda, torcik jest świetny, zarzuciłam już klejenie swoich, odkąd pojawiło się to cudo ;-))

Potworkowa pisze...

Przepiękne pudełko :)

W Szczerym Polu pisze...

Piękności:)