poniedziałek, 6 listopada 2017

Bike Fun - My Creative Scrapbook

Elementy listopadowego kitu Limited Edition od My Creative Scrapbook zawierają sporą dawkę kwiatów i różu - co mi oczywiście wcale nie przeszkadza. I całkiem nieźle komponuje się ze zdjęciami, które wybrałam do oprawy. Na przykład na tym layoucie:
Elements of the November Limited Edition kit from My Creative Scrapbook contain quite a lot of flowers and pink - which of course doesn't bother me at all. And goes pretty well with the photos i chose to scrapbook. Like in this layout:


Ułożyłam warstwowo papiery tła, dodałam wzór serwetki za pomocą maski dołączonej do kitu oraz kwiaty, wycięte z jednego z arkuszy i te przestrzenne. Całość uzupełniłam naklejkami i tytułem ułożonym ze złotych piankowych literek:
I layered papers in the background and added a pattern using the doily stencil from the kit. I also added flowers - cut out from one of the papers and dimensional ones. Chipboard stickers and foam letters title complete my design:





I jak Wam się podoba? :-)
Do jutra!
How do you like it? :-)
See you tomorrow!

Brak komentarzy: