czwartek, 16 listopada 2017

Love

Tytuł layoutu, który przygotowałam na mój dzisiejszy post dla Scrapki.pl, jest podwójnie prawdziwy: uwielbiam bohaterów i kolekcję Zella Teal Primy, w którą ich oprawiłam :-)
The title of the layout I made for my today's post for Scrapki.pl is doubly true: I love both the guys in the photo and the Zella Teal collection by Prima which I used to scrapbook them :-)


Na delikatnym tle w kropeczki dodałam z pomocą maski wzór serwetki  pastą modelującą, którą zabarwiłam farbą akrylową:
I added a doily pattern using a stencil and modeling paste that I coloured with acrylic paint:


Potem dodałam tagi, kwiaty i naklejki, a na koniec trochę cekinów:
Then I added tags, flowers and chipboard stickers and some sequins as a finishing touch:






To pierwsza, ale na pewno nie ostatnia praca z tej cudnej kolekcji - wszystko mi w niej odpowiada ;-))
Miłego dnia!
This is the first but definitely not the last project using this gorgeous collection - I love all about it ;-))
Have a nice day!

3 komentarze:

Craftfanka pisze...

Jaka piękna praca! Cudnie skomponowana :)

Chimera pisze...

Jaki świetny! Pięknie go skomponowałaś :)

Oliwiaen pisze...

Bardzo dziękuję :-)