piątek, 24 listopada 2017

W żłóbeczku / In A Manger

I znów wracam do kartek świątecznych, tym razem tradycyjna paleta kolorów najnowszej kolekcji, Joyous Winterdays, dla Maja Design:
And I'm coming back to Christmas cards, this time the traditional colour palette of the latest Joyous Winterdays for Maja Design:


Obie kartki mają podobną kompozycję: kwiatowa kompozycja wokół szopki z tekturki. 
Na pierwszej z nich ułożyłam warstwowo i postarzyłam papiery, tekturkę pokryłam crackle accents i dodałam mini poinsecję z wycinankami z brokatowego i metalicznego kartonu, oraz małego aniołka z masy. Blasku dodają tez kryształki:
Both cards have a similar design: a flower cluster around a chipboard manger scene. 
In the first card I layered distressed papers, covered the chipboard with crackle accents and added a mini poinsettia with die cuts from glitter and metallic cardstock and a little clay angel. Crystal gems also add some shine:




Druga kartka to mini shadowbox, choć warstwy uniesione są tylko trochę, by kartka wciąż mogła zmieścić się do koperty. Tekturkę pokryłam brokatem i ozdobiłam kwiatową kompozycją z "lodowym" kryształkiem:
The other card is a mini shadowbox, though the layers are only slightly raised so that the card still fits into an envelope. I covered the chipboard with glitter and decorated with a flower cluster with an "ice" crystal gem:




Listę materiałów znajdziecie w moim poście na blogu MD.
Miłego dnia!
Visit my post on the MD blog for a list of supplies.
Have a nice day!

Brak komentarzy: