niedziela, 17 grudnia 2017

Świąteczne życzenia / Christmas Wishes

Jeśli jeszcze nie wysłaliście świątecznych kartek, prawdopodobnie jutro jest ostatni dzień, by to zrobić :-) A oto kilka inspiracji, które przygotowałam dla Was - i dla Scrapki.pl :-)
If you haven't sent your Christmas cards yet, probably tomorrow is the very last day to do it :-) And here's some ispiration for you - and Scrapki.pl :-)


Do kartek wykorzystałam papiery z kolekcji Together - nieświątecznej, ale bardzo w temacie, wszak wspólne świętowanie to istota Bożego Narodzenia :-) Do delikatnych, koronkowych wzorów papierów dodałam ozdoby z różnych kolekcji. Na pierwszej kartce Miszmaszową bombkę użyłam jako ramkę do świątecznego obrazka i dodałam śnieżynki z zestawu elementów do PL ;-)
For my cards I used papers from the Together collection - it's not a Christmas one but it's very appropriate, after all celebrating together is the idea of Christmas :-) To these delicate doily patterns I added embellishments from various collections. And so in the first card I used a Miszmasz chipboard bauble as a frame for my vintage image and decorated it with PL snowflakes ;-)



Na drugiej kartce śnieżynka stanowi tło dla malutkiego buttona ze scenką ze Stajenki:
In the second card the chipboard snowflakes makes a background for the small button with the Manger scene:



I wreszcie na ostatniej kartce blasku dodają wycinanki z brokatowego i metalicznego kartonu, z dodatkiem lśniącego kamyczka Zella Teal i złotego brokatu:
And finally in the last card die cuts from glitter and metallic cardstock add some glam, as well as a shiny Zella Teal gem and gold glitter dots:



Na wszystkich kartkach moje osobiste foamiranowe poinsettie ;-)
A na Scrapkowym blogu znajdziecie materiałowe linki do sklepu.
 Miłego dnia!
In all cards I used my handmade foamiran poinsettias :-)
Visit the Scrapki blog for some store supply links.
And have a nice day!

4 komentarze:

Chimera pisze...

Przepiękne kartki, mają w sobie coś magicznego, tajemniczego.
Swoje mam zamiar właśnie jutro puścić w świat ;)

Alicja pisze...

Bardzo ładne kartki.Ja też już zrobiłam karteczki tylko jeszcze muszę wysłać :-). Pozdrawiam i zapraszam do mnie :-).

a.le kartka pisze...

Bardzo nastrojowe, klimatyczne. Podziwiam jak mały button stał się centralnym i kluczowym punktem kartki ;) - super!

Oliwiaen pisze...

Bardzo Wam dziękuję :-)